Het grote app-gerelateerde topic (Android/Apple)

GETHEZ

Well-known member
Bij deze een topic voor app-gerelateerde vragen voor smartphones/tablets. Dus specifiek voor de software op smartphones. En dus geen vragen in de trend van welke soort gsm heb ik nodig om die app te kunnen draaien, etc.

Dus ik zal maar van wal steken:
Ik weet niet echt of mijn vraag te maken heeft met het besturingssysteem (Android) of met de specifieke app zelf... Mijn vraag gaat dus over de sofascore app (om resultaten te bekijken van allerhande sportevenementen).

Een tijdje geleden alvast kon je per sport instellen: dat deuntje of melding bij een goal, dat deuntje of melding bij de start/finish van de match, etc. Nu kan je dus enkel melding aanzetten van je favoriete ploegen/spelers in de app. Vroeger kon je dus alles finetunen, dus mijn vraag: zit dit achter de betalende versie van de app (betalend account), of is dit gewoon weggelaten tout court uit de app ? Nu kan je bv. enkel meldingen algemeen aanzetten, en niet meer per event.

Alle hulp is welkom, of ligt het dan toch aan Android zelf? Feit is dat je zelf geen custom deuntje (algemeen dan) kan instellen, en je het dus moet doen met het algemeen ingesteld deuntje voor 'meldingen' op je smartphone.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan