Het grote BAD BOY topic

Slyke

Well-known member

Naar aanleiding van deze post:

Iedere man hier zal het wel herkennen: een ex of crush die je dumpt of afwijst omdat je niet genoeg een klootzak bent.
En dan zie je die vrouw rechtstreeks in haar ongeluk lopen bij een zogenaamde bad boy.
Een klootzak die haar bedriegt, afsnauwt, negeert, haar als een pronkstuk beschouwt, ...
Maar de vrouw in kwestie wil het niet zien... ze is verliefd.

En waarom?
Hoeveel van die ettertjes ben ik al niet tegengekomen en dan vraag je je af waarom die vrouw toch wordt aangetrokken tot zo'n bad boy.
Ja, af en toe zit daar wel eens een good lookin' guy tussen, maar meestal zie ik redelijke onverzorgde lelijkaards opduiken met een grote muil - en qua intelligentie stonden ze ook niet op de eerste rij

Dus bad boys en ladies, laat jullie horen!
Bad boys, wat hebben jullie te bieden waarvoor de vrouwen in zwijm (*) vallen?
Ladies, waarom worden jullie aangetrokken tot de bad boy?

(*) Gezien zwijm misschien een onbekend woordje is voor jullie bad boys:
de zwijm zelfst. naamw. (m.) flauwte, bewusteloosheid
Voorbeeld: 'In zwijm vallen': flauwvallen.

Elke hete fysicaboy weet dat alfastraling minder ver doordringt in het lichaam dan bètastraling. Gammastraling gaat nog dieper. Conclusie: Alfamannetjes hebben een klein pietje.

Groetjes,
Uw Gamma

~ Echte vrouwen doen het met Gamma! Gamma! ~
Alleen dit weekend: Deurmatten aan -50%. Uw Gamma is deze zondag open tot 18 uur!

Ik identificeer mij als badboyflexibel. Ik ben een trouwe partner maar als misses nood heeft aan een bad boy wil ik gerust non-ethisch non-monogaam worden. Als ze in tranen is na het bedrog verschuif ik weer op het spectrum naar goodboy en mag ze uithuilen op mijn schouder. Iedereen content.

Is wel maar triestig dat dé bad boy der bad boys nog niet aan bod is gekomen in dit topic.

images

Je kan er nog wat van leren mijn gedacht

Ik identificeer mij als badboyflexibel. Ik ben een trouwe partner maar als misses nood heeft aan een bad boy wil ik gerust non-ethisch non-monogaam worden. Als ze in tranen is na het bedrog verschuif ik weer op het spectrum naar goodboy en mag ze uithuilen op mijn schouder. Iedereen content.
Dat laatste zinnetje over die goodboy, dat wringt voor een dame die op zoek is naar een authentieke bed boy.
Zou ik persoonlijk niet doen.

En heb je al veldonderzoek gedaan op Feeld als bad boy?
Wat zijn de desires van een bad boy?

En heb je al veldonderzoek gedaan op Feeld als bad boy?
Momenteel geen feeldonderzoek nee. Ik concentreer mij nu op Tinder en selecteer profielen met dergelijke tekstjes:

"NIET GEVACCINEERD EN IK WEET WAAROM!!!!!"
"GEEN LEUGENAARS!!!"
"Jayden is mijn alles. Altijd bij mij want papa zit in de gevangenis. Deal with it or swipe left."
"Ik ben maagd en pas het best bij steenbok en leeuw." (wel teleurstellend dat ze geen maagd bleek te zijn)

Sporadisch ook eens een gevalletje ~ wanderlust ~

@MisterV: Zonet op Tinder een potentiële dame, genaamd Kelly, voor jou tegengekomen:

Loves: summer, music, friends, dinner dates, travelling, my job, my 2 boys.

En een beetje verder: ik heb geen kinderen.

Als jullie indruk willen maken op de BG-girls moet je eens een AI-gegenereerde post plaatsen op P&A. Dat is pas living on the edge. Wel opletten dat je geen banboy wordt.

Terug
Bovenaan