Het grote BAD BOY topic

Op Zwam spreken we niet over P&A. P&A zijn de donkere krochten waar we Zwammers naar verbannen als ze te serieus worden
Ik ben een infiltratie van P&A aan het voorbereiden inclusief sabotageacties en contraspionage. Ze hebben daar dringend wat meer plezier en vertier nodig en wat minder serieusheid en egotripperij. Ik sta in contact met enkele prominente leden daar via pagers. Heb die voor een prikje kunnen kopen bij Grasintwestvlaamsbollah, ze hadden daar een overschotje dat ze niet meer nodig hebben.

Eerst nog wat lurken van mijn Vodka Martini, shaken, not stirred.

Ik ben een infiltratie van P&A aan het voorbereiden inclusief sabotageacties en contraspionage. Ze hebben daar dringend wat meer plezier en vertier nodig en wat minder serieusheid en egotripperij. Ik sta in contact met enkele prominente leden daar via pagers. Heb die voor een prikje kunnen kopen bij Grasintwestvlaamsbollah, ze hadden daar een overschotje dat ze niet meer nodig hebben.

Eerst nog wat lurken van mijn Vodka Martini, shaken, not stirred.
We moeten daar dan threads beginnen over echt actuele dingen zoals "The Real Housewives of Antwerp", de jaarlijkse paddentrektochten en de prijs van nen bicky burger.

We moeten daar dan threads beginnen over echt actuele dingen zoals "The Real Housewives of Antwerp", de jaarlijkse paddentrektochten en de prijs van nen bicky burger.
Enkele ideetjes:

"Zijn frituursnacks op basis van separatorvlees dé oplossing voor wereldwijde voedseltekorten?"
"Zijn de mods stiekem AI-agents? Zo ja, wanneer komt Arnold ze terminaten?"
"Airfryer vs. frietketel: The duel of fates"
"Zwam kondigt toegangscriteria aan en start forumoorlog"

Ik ben een infiltratie van P&A aan het voorbereiden inclusief sabotageacties en contraspionage. Ze hebben daar dringend wat meer plezier en vertier nodig en wat minder serieusheid en egotripperij.
Dan zul je wel eerst de AI gedreven moderators aldaar moeten zien te passeren.

Wat zegt een bad boy als hij een match heeft op Bumble of Tinder met een Antwerpse authentieke huisvrouw?

Terug
Bovenaan