Het grote BeyondGaming Dating topic

Uiteindelijk naar de Breeze date geweest, daarna nog wel nummers gedeeld maar een top match was het nu ook weer niet.

Voor de rest nog 2 matches op Bumble, maar niks qua gesprek. Nog 1 interessante match op Hinge maar die is ook maar 4 maand in BE.

Voelt wel wat stom aan, misschien omdat het contrast met mijn vorige dating periodes niet groter kon zijn. Of ik moet een shadowban hebben gehad (Reddit staat er vol van), zou me ook niet verbazen
:LOL:

Hehe, recent de apps er nog eens terug op gegooid en iemand op een heel spontane manier leren kennen. In haar bio stond dat ze goed ikea kasten in elkaar kon steken en moest lukken dat ik dat dit weekend net moest doen. Dus ik had haar als eerste bericht gewoon gestuurd "ik heb een ikea expert nodig, dus het leek me handig om even te matchen". Waarop zij een heel enthousiast antwoord terugstuurde en zo geschiede het dus: 2 dagen na dat bericht zaten we samen kasten in elkaar te schroeven :p De eerste date heeft 10u geduurd haha. Ook een heel vlot gesprek op de app sinds we gematched zijn en morgen al een tweede date ingepland. Vanaf dat ik ze voor mijn deur zag staan was ik eigenlijk al verkocht haha. But playing it cool (ook al liet ik na date 1 al vallen dat ik ze de dag erna eigenlijk al wou terugzien haha). Nu een beetje zenuwen voor de eerste kus morgen haha.

Hehe, recent de apps er nog eens terug op gegooid en iemand op een heel spontane manier leren kennen. In haar bio stond dat ze goed ikea kasten in elkaar kon steken en moest lukken dat ik dat dit weekend net moest doen. Dus ik had haar als eerste bericht gewoon gestuurd "ik heb een ikea expert nodig, dus het leek me handig om even te matchen". Waarop zij een heel enthousiast antwoord terugstuurde en zo geschiede het dus: 2 dagen na dat bericht zaten we samen kasten in elkaar te schroeven :p De eerste date heeft 10u geduurd haha. Ook een heel vlot gesprek op de app sinds we gematched zijn en morgen al een tweede date ingepland. Vanaf dat ik ze voor mijn deur zag staan was ik eigenlijk al verkocht haha. But playing it cool (ook al liet ik na date 1 al vallen dat ik ze de dag erna eigenlijk al wou terugzien haha). Nu een beetje zenuwen voor de eerste kus morgen haha.

Heerlijk! Lijkt me een zalige eerste date 😂

Veel succes ermee!

Direct de ultieme relatietest, temptation island is er niks tegen.
Hebben we een nieuwe dating format gevonden voor op tv? De ideale mix tussen temptation island, blind getrouwd en die verbouwing series (geen idee hoe het noemt) 😂

Ik stel voor: een blind date bij ikea!
1) Samen doorheen de gestructueerde chaos wandelen met een kleine koffiepauze in de cafetaria
2) Vooraf bepaald budget afwegen en compromis maken
3) De ikea kar efficient inladen
4) Als je het tot dit punt al samen hebt volgehouden, lange rit naar huis om dan alles in elkaar te steken
5) Een tijdje later de recap op de spannende, eerste dag en vooral: zijn de ikea meubels deftig gemonteerd? Hebben ze teveel reservestukken?

Mijn fantasie is op volle toeren 🤔

Terug
Bovenaan