Cattadelic
Banned
Wat niet weed niet deert.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat niet weed niet deert.
Met nen hollandaise dan nog...
FIGUURLIJKVroeger kon je een huis kopen voor letterlijk een appel en een ei.

FIGUURLIJK![]()
Nee, letterlijk.
Ik was vandaag 5 minuten op tijd.
Gaan we de ruilhandel uit de geschiedenis wissen?
Beginnen landen niet meer met een hoofdletter nu je in Nederland woont? Of is het nederland?God in thailand bedoel je dan?
Of verhuis je naar frankrijk?
Geef eens even feiten ipv zomaar met onwaarheden te strooien. Je lijkt VTM wel.
Is geen spelfout als het schrijftaal is.Beginnen landen niet meer met een hoofdletter nu je in Nederland woont? Of is het nederland?
Je uw?Waarom zou je uw vrouw uitbuiten met 300 mio op de rekening? Huur een uitbuiter uit, vliegt die in den bak als de staat erachter komt. Typische beginnersfout van nieuwe rijken.
“ik uw” dan?Je uw?
Grammaticaal klopt het tenminste“ik uw” dan?

Originele titel was te laat en heb het aangepast. Totaal over het hoofd gezien lol.![]()
Veel ouders laten kinderen winnen bij gezelschapsspelletjes. En jij?
Komend weekend vindt de tweede editie van Spellenspektakelplaats in Flanders Expo, in Gent. Asmodee België, marktleider als ontwikkelaar en verdeler van gezelschapsspellen, is uiteraard aanwezig en liet naar aanleiding van de beurs, een grootschalig onderzoek uitvoeren naar het speelgedrag van...www.beyondgaming.be
Ik laat de vervoeging meestal winnen.
Foei @Joeri![]()

Het is wel leuker jullie op fouten te wijzen, dan dat jullie mij op fouten mogen wijzenOriginele titel was te laat en heb het aangepast. Totaal over het hoofd gezien lol.
BTW: wanneer kom je terug?![]()

dikke vedde buis op uw spelling @nestoriusHet vedgedrukt is waar het volgens mij al 25 jaar wringt
alsof gij ook maar iets te zeggen hebtdikke vedde buis op uw spelling @nestorius
Hij heeft toch te zeggen dat ge een buis op spelling hebt?alsof gij ook maar iets te zeggen hebt

Moest hij nu nog eens zaken zeggen die we niet weten.Hij heeft toch te zeggen dat ge een buis op spelling hebt?![]()
Ik woordWe vragen op zen minst een woordt uitleg of bijhorende argumentatie.