Zijt gij nu met Limburgers aan 't lachen?Ik woord
Jij woordt
Wij woorden
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijt gij nu met Limburgers aan 't lachen?Ik woord
Jij woordt
Wij woorden
![]()

Ja, maar heel langzaam.Zijt gij nu met Limburgers aan 't lachen?![]()
Doe maar rustig. Ge hebt alle TijjjjjjjjjjdJa, maar heel langzaam.
Zeer frustrerend jaWat heb je daar nu aan? Gewoon tegenaanliggen en gefrustreert geraken?![]()
Zet toch maar eens wat anders gelijk.Je kan er uw klok op gelijk zetten.
benIk heb op zoek naar enkele leuke prints (v kunst, klassiek of hedendaags) om op te hangen in m'n woonkamer.
Heeft er iemand ervaring met bepaalde shops?
so be InglishGeklede schoenen: 43-43,5
Botinnes: 45
Sneakers: 44 2/3
Sizeing be weird.
wel goed dat ze bij die foto zetten dat het een illustratiebeeld is.![]()
Het is bewezen: u kunt écht een fysieke reactie ervaren door andermans taalfouten
We zijn allemaal bekend met dat ene familielid of die ene vriend die consequent “henzelf” of “mooier als” zegt. Maar wist u dat sommige mensen daadwerkelijk fysiek reageren op dergelijke taalfouten? Taalpuristen, grammaticarechters, of taalvirtuozen - hoe u ze ook wilt noemen - zouden wel eens...www.hln.be
Ik ga volledig stuk van die spatie voor de komma.Men vrouw heeft tegen een paal gereden , bumper volledig stuk vooraan.
Geen gewonden gelukkig maar zal weer ferm kostje zijn.
Mindfuckske... is het nu dan uw lief?Wel, ik heb een ex-vriendin gehad

Op kantoorwerk werken?Tegenwoordig word je al scheef bekeken en moet je je al gaan verantwoorden als je elke dag op kantoorwerk werkt en zelden of nooit van thuis uit...![]()

Zou het geld al verbrandt zijn?
De dt-regels staan daarentegen al een eeuwigheid in steen gebeiteldhet veranderd bijna dagelijks dus no worries![]()

Hm, eigenlijk pas sinds 1800, dus een dikke 200 jaar. Dat zou ik nog geen eeuwigheid noemen?De dt-regels staan daarentegen al een eeuwigheid in steen gebeiteld![]()
1) In vergelijking met dagelijks is +200 jaar een eeuwigheidHm, eigenlijk pas sinds 1800, dus een dikke 200 jaar. Dat zou ik nog geen eeuwigheid noemen?
Haha, dat moet natuurlijk eeuwiggeit zijn.1) In vergelijking met dagelijks is +200 jaar een eeuwigheid
2) 200 jaar = 2 eeuwen (als in eeuwigheid)
![]()
én gebuisd op dt-regel18de op de Kampioenenquiz ik heb een groot deel van mijn jeugd verspilt![]()
.

Das veel minder ergén gebuisd op dt-regel![]()
.En spelfouten worden niet gecorrigeerd.Ik zet het op de oprit met briefje "gratis", foto nemen en op freecirclepagina met "af te halen blablastraat 2, niets wordt gereserveerd, pm's worden niet beantwoordt."