Green Mamba
Well-known member
Het stelt mij wel teleur dat het niet echt doet wat je vraagd. ik wil de lynx bv gele ogen geven zonder pupillen, en dat lijkt hij toch niet uit te voeren, de details verder uitwerken. Steeds gewoon iets gelijkaardigs
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het stelt mij wel teleur dat het niet echt doet wat je vraagd. ik wil de lynx bv gele ogen geven zonder pupillen, en dat lijkt hij toch niet uit te voeren, de details verder uitwerken. Steeds gewoon iets gelijkaardigs
Ik denk dat de iPhone toch een beetje in de war was.Ik gebruik het toetsenbord van Apple zelf op mijn iPhone and this text is written in both English and Nederlands en die herkent toch direct dat ik van language verandert ben.
I see no problem hiermee ze
Je see only wat you wil to seeIk denk dat de iPhone toch een beetje in de war was.
I see a problem, ze.
Is het omdat het aan het sneeuwen is dat je een dak op "onze" plaatst?Ja, tis al goed, ge moogt deel uitmaken van ónze orde.
Ga nu de wc’s kuisen van onze mansion!
Nee omdat de OP “onze orde” zei over een geheime mod orde. En ik antwoordde daar op “het is ónze orde”, als in: klopt, niet de zijne.Is het omdat het aan het sneeuwen is dat je een dak op "onze" plaatst?
Crap, ik had het verkeerd gezien op de telefoon, ik dacht dat het dit teken was ^Nee omdat de OP “onze orde” zei over een geheime mod orde. En ik antwoordde daar op “het is ónze orde”, als in: klopt, niet de zijne.
Werd gebruikt om klemtoon te leggen.
Try again, Nestor.
Géêft nïēt mėñńę måñCrap, ik had het verkeerd gezien op de telefoon, ik dacht dat het dit teken was ^
Mijn vrouw had een kut. Het was een zure.
Van een crewie verwacht je wat niveau.Verkeerde topic, begot.
Wordt dat niet zonder koppelteken geschreven?Ni-hil!
Nee-heeWordt dat niet zonder koppelteken geschreven?
Jijzelf? Of heb je het slecht verwoord?Voordat ik het topic opende wist ik al wie de topicstarter was...

Qué?Jijzelf? Of heb je het slecht verwoord?![]()
Hugh wot meigh?
Jijzelf? Of heb je het slecht verwoord?![]()
Hè?