Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FtfyHopelijk vindT ik mezelf hier nooidt terug.
90% van de collega's antwoord gewoon ff ; allemaal geen probleem
Paar wijsneuzen da zeiden "ja ze weten dat toch op cc: "dienst X" vraagt dat daar aan"
Een van die wijsneuzen heeft daarna een issue op zijne PC, ik moet scherm overnemen en ik zie ne mail van DienstX
"Ja was da nu voor zever ze zouden beter op IT hun eigen systemen is wa beter moeten kennen"
Nog wat ander CC'kes erbij natuurlijk, waaronder de "improvement manager" die ons mocht een opleiding moest voorzien.
Ik had het eerst gans op mail gezet maar dan toch eerst ff me DiensthoofdX besproken en voor de collegialiteit toch maar gewoon ff mondeling gaan bespreken dat ik er niet mee gedient was dat ze achter onze rug zone zever verkopen, dat ze met hun meningen altijd tot bij ons mogen komen, dat de collega hier nog maar een paar maand werkt en dat niet kon weten én dat hun data ronduit foutief is dus waardeloos voor mijne collega.
Tja voor die kost dat je betaald aan het thuis werken krijg je er wel veel gemak voor terug. Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar het merendeel heeft dat er meer dan graag voor over. Dat er deze winter er meer terug naar kantoor zullen gaan is wel zeker, maar dat de kantoorgebouwen terug (half)vol gaan zitten geloof ik allerminst.
de auto die links van hun rijd bijna in de flank rijden.
Maar ik kan denk ik tien fouten opnoemen die me meer tegen de haren in strijken dan een d/t-fout! Zoals in die post van Camerad hierboven: die kost dat je betaalt... Die of dat? Bij "zullen gaan is" en "zitten geloof" mag er ergens een komma en "terug" is alleen juist als het gaat over plaats en niet als synoniem voor 'opnieuw'Voel je vrij om ze nog een keer door de shame molen te halen.@recipe4hate je moet wel iets in je post zetten, anders kan ik je niet quoten
Maar de hen-hun er net voor heb je niet mee gehighlight. Die fixatie op d/t van tegenwoordig snap ik toch ook niet helemaal. Niet specifiek op jou bedoeldMaar ik kan denk ik tien fouten opnoemen die me meer tegen de haren in strijken dan een d/t-fout! Zoals in die post van Camerad hierboven: die kost dat je betaalt... Die of dat? Bij "zullen gaan is" en "zitten geloof" mag er ergens een komma en "terug" is alleen juist als het gaat over plaats en niet als synoniem voor 'opnieuw'

Erop letten. Erop is het voornaamwoordelijk bijwoord, 'op' hoort niet bij 'letten'. Wel bij 'opletten', maar dan ga je er opletten, wat iets anders is.Voel je vrij om ze nog een keer door de shame molen te halen.
Graag met dat sexy mod-rood van je!
Zal er op letten dat ik fouten tegen grammatica ook eens een kans geef hier![]()
Quoot@recipe4hate gaat hier een hartinfarct van krijgen. Dat is dan ook de reden dat ik hem quote in dit antwoord.![]()
![]()

Het doel heiligt de middelenQuoot![]()

Maak dan ook maar mee een e-mailadres genaamd [email protected] aan, want als ze zien wat de gemiddelde BG’er verdient gaan er veel spontane sollicitaties komen.Zouden we geen naamsverandering indienen voor BG, ik denk aan www.deechtedikkevandaele.be
Gewoon nog een slogan bedenken....
Met dergelijke url moeten we wel afscheid nemen van @Str8_6 vrees ik.Zouden we geen naamsverandering indienen voor BG, ik denk aan www.deechtedikkevandaele.be
Ben ik in een parallel universum belandt?!![]()

het zou niet de eerste keer zijnHij heeft me echt al te pakken!
Pray for me!!!
Aleen in gramatica is hed mogelijk meer dan perfekd te zein.Zouden we geen naamsverandering indienen voor BG, ik denk aan www.deechtedikkevandaele.be
Als je fancy wil doen in een andere taal, eerst juist leren schrijfen hè(het is niet gemeend hoor, welcomE back)
Waarom?Als je fancy wil doen in een andere taal, eerst juist leren schrijfen hè
Dit is hier zwam hé, wat zit gij hier nu ook al te neuten?
kwaliteit > quantiteit![]()