Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Het grappige is wel dat al die kleine panelenmerken schemeren met "geproduceerd in Europa" en nergens op hun site China (of buurlanden) vermelden.
Geen gewone typo, maar ik vind dit soms woordvergissingen soms wel grappig. Je bent een tekst aan het schrijven en je denkt/bedoelt woord A maar je schrijft (een ander bestaand) woord B.

Geen gewone typo, maar ik vind dit soms woordvergissingen soms wel grappig. Je bent een tekst aan het schrijven en je denkt/bedoelt woord A maar je schrijft (een ander bestaand) woord B.
Zo zei m’n ex af en toe “hoge bomen vangen veel wild” 👌 Beeldde ik me direct een hoge spar in waar een ever en hertengewei uitsteken.

Welk woord zou dat dan zijn? Ik bedoelde wel degelijk schemeren in de zin van "zich vaag vertonen".

Welk woord zou dat dan zijn? Ik bedoelde wel degelijk schemeren in de zin van "zich vaag vertonen".
Ik ken schemeren enkel in de betekenis van tussen licht en donker. Heb het nog nooit in jouw betekenis zien gebruikt worden.

Ik dacht dat je wou zeggen "schermen met"

Hebben met baby 6 maand 2*8u lukt wel melk geven bij opstijgen en meest tijd was die een slapen in basinet.
Nu dit jaar met de tweede die 10 maand was al iets moeilijker al te groot voor basinet en slaapt ook minder vast dan de oudste. Maar lukt dus zeker wel.
Euhm... eh... :thinking:... welleeeeeeuh... @recipe4hate @Loser gevraagd aan kassa 3 voor schoonmaak :unsure:

@beide:
why-doyourjob.gif

Alles ok @Hit Hard?? Te weinig gemogen van de madam?
Ge probeert hier precies alles af te leiden naar seks. Ge mist u van thread hé, daar dient deze al voor:
Volgens mij was het iemand anders die in dit topic dat over 2 schoolmeesters gaat plots over fucking begon.

Het klinkt eerder als ne kinky fetish als ik het zo bekijk. :unsure:

Ik behoud mij verder van enige commentaar op uw andere vraag.

Terug
Bovenaan