Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Volgens mij was het iemand anders die in dit topic dat over 2 schoolmeesters gaat plots over fucking begon.

Het klinkt eerder als ne kinky fetish als ik het zo bekijk. :unsure:

Ik behoud mij verder van enige commentaar op uw andere vraag.
Tis OK, we snappen het. Omdat het nu kan geef ik u een :hug:

En deze @Loser?
Am I good boii now, yes?
Nog aangeven waarom en wat het wel moet zijn, hè.
Welke boek: Het boek (onzijdig) dus welk boek -> 'welke scherm' klopt ook niet. Eén van de heel weinige woorden waarbij de dialecttruc om het geslacht te bepalen trouwens niet werkt (net als fabriek en machine).

Ouder dan mij: Ouder dan ik (ben). Gelukkig staat er 'dan' en niet 'als'.

Een gewas groeit in de grond. Anders is het:

ge waart
of
je was

op naar de 16 (!) pagina's in jouw groot BG topic
"grote": In de regel krijgt een bijvoeglijk naamwoord vóór een zelfstandig naamwoord altijd een -e, behalve bij onzijdige woorden in het enkelvoud met een onbepaald lidwoord (‘een mooi paard’) en bij niet-telbare onzijdige woorden in het enkelvoud (‘vetrijk voedsel’).
"BG-topic": koppelteken bij samenstellingen met afkortingen of letterwoorden.

Nog aangeven waarom en wat het wel moet zijn, hè.
Welke boek: Het boek (onzijdig) dus welk boek -> 'welke scherm' klopt ook niet. Eén van de heel weinige woorden waarbij de dialecttruc om het geslacht te bepalen trouwens niet werkt (net als fabriek en machine).

Ouder dan mij: Ouder dan ik (ben). Gelukkig staat er 'dan' en niet 'als'.
Bwa, deel van het plezier is om ze zelf te laten raden waarom het fout is 🤓

"grote": In de regel krijgt een bijvoeglijk naamwoord vóór een zelfstandig naamwoord altijd een -e, behalve bij onzijdige woorden in het enkelvoud met een onbepaald lidwoord (‘een mooi paard’) en bij niet-telbare onzijdige woorden in het enkelvoud (‘vetrijk voedsel’).
"BG-topic": koppelteken bij samenstellingen met afkortingen of letterwoorden.
Voor titels beroep ik mij op artistieke vrijheid. Zo gebruik ik steevast het topic en niet de topic, gewoon omdat het beter bekt. Zie ook bv Se7en.

Terug
Bovenaan