Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Voor de rest kan niemand mij echt helpen met mijn vragen en word alles gedaan via skype. Dus waarom moet ik hier 5/5 zitten.

Het enigste eiland die veel lawaai maakt is degene waar ik nu zit en volgende week ben ik weg want concentreren gaat hier gewoon niet.

Echt een schoon voorbeeld van ancients die vastgeroest zijn bij de overheid.

Domme trutten.

end/rant
- Wordt
- Dat/hetgene (enigste zal wel spreektaal zijn)
- Anciens (tenzij ge letterlijk stokoud bedoelt 😂)

Stuur een aangetekende brief en vraag daarin naar de mogelijkheid om in onderling overleg de opzegtermijn vroeger te eindigen? Dat aangetekend is puur omdat je dan een bewijs in handen hebt wanneer je uw ontslag hebt ingediend.
Ik zou nu niet in die brief gaan zetten dat het jammer is dat iets niet persoonlijk geregeld kan worden, zo'n "sneer" kan averechts werken.
*shivers*

Spiderman klinkt als een creep of stalker of beiden. :S

Inderdaad, leg de bal gerust regelmatig is in haar kamp. Kan zeker geen kwaad om af en toe eens hard-to-get te spelen. Elkaar even missen, is ook absoluut niet verkeerd. Als ze jouw contact en aandacht wil, dan ze zelf ook wel initiatief nemen. Anders is het not meant to be, vrees ik.

Verder wel inhoudelijk akkoord met deze posts :unsure:

Eey doe die vieze quotes es in uw eigen thread 😠
Sorry

giphy.gif

Oesje, *boem* Een Russisch raam is toch gevaarlijk. Net zoals hun liften, parkeer garages en paraplu’s…
Parkeergarage.

Oei, deze een beetje uit het oog verloren!
In de veronderstelling dat het over mensen (en niet bv mixed mens/dier) gaat, moet het beidenzijn natuurlijk.

Verder vraag ik me af wat de dt-regels zijn voor verzonnen woorden.
'Poeperd' is geen verzonnen woord (of toch niet meer dan alle andere woorden), en is met een D.

Moest je haar berichten naar jongens uit haar klas zien, werd jij zelf zot!
*Als je haar berichten zou zien. Het kan ook zijn 'mocht je haar berichten zien', als het gaat om een concrete, reële mogelijkheid. Bij tienerdochters lijkt me die kans niet groot.

Terug
Bovenaan