Forumgebruiker
Banned
Maar nu zitten we in taalfoutenlimbo, want het vierde niveau is bereikt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga eens even elders melken. De firma dankt u.Maar nu zitten we in taalfoutenlimbo, want het vierde niveau is bereikt.
Beste, kan u verwijzen naar welk niveau 4 u precies verwijst?Maar nu zitten we in taalfoutenlimbo, want het vierde niveau is bereikt.
Lint maakte een inceptionmopje, omdat R4H hem verbeterd heeft, R4H zijn verbetering is niveau 2.Beste, kan u verwijzen naar welk niveau 4 u precies verwijst?
Mijn googelen leverde totdusver deze resultaten op:
Bekijk bijlage 13169
Dit gaat mijn niveau blijkbaar over...
Al die spanning voor niks.Lint maakte een inceptionmopje, omdat R4H hem verbeterd heeft, R4H zijn verbetering is niveau 2.
Dan verbeter ik R4H.
Dan Str8-6 mij, das niveau 4.
En niveau 4 is limbo.
![]()
Inception dream levels explained in flowchart
You knew this was coming. I’d call spoiler alert for those who haven’t seen Inception yet, but honestly, this flowchart from graphic designer Sean Mort will just confuse you anyways. If…flowingdata.com
Wel, blijkbaar toch niet, het niveau na niveau 4 is limbo.
Wees blij dat we toch niet in taalfoutenlimbo zitten.Al die spanning voor niks.
Wat ben jij toch een anticlimax…
I is altijd met een hoofdletter.@Forumgebruiker: Can i ask, have you by any chance been eating shrooms?
Because you're talking limbo my friend
We zitten in zwam.I is altijd met een hoofdletter.
Taalfoutenlingo zou anders wel een leuke TV show zijn: Lingo met woorden met taalfouten erin.Wees blij dat we toch niet in taalfoutenlimbo zitten.
Ik zou masterclass daarin zijn...Taalfoutenlingo zou anders wel een leuke TV show zijn: Lingo met woorden met taalfouten erin.
Dit topic bevindt zich inderdaad in Zwam.Wat heb je toch een unieke, maar vooral klare kijk op de zaak.We zitten in zwam.
Van nu tot en met Pasen verzorg ik altijd minimaal 5 Easter - taal - eggs per dag, for you to find...
i is leesbaarder, da kunt ge googelen...
't Is niet omdat we in zwam zitten dat we geen spaties meer achter onze leestekens zetten.Dit topic bevindt zich inderdaad in Zwam.Wat heb je toch een unieke, maar vooral klare kijk op de zaak.

Worden al die fouten niet van bovenaf geimporteerd dan?'t Is niet omdat we in zwam zitten dat we geen spaties meer achter onze leestekens zetten.![]()

Je bent een deelteken vergeten op de derde letter van geïmporteerd.Worden al die fouten niet van bovenaf geimporteerd dan?
Hmmm, ik geef ridderlijk mijn fout toe![]()
Da is de woordenboek die op geen ballen trektJe bent een deelteken vergeten op de derde letter van geïmporteerd.
Misschien heeft hij niks gezegd, en zij zei zelf dat ze hem terug wou?Minstens geen volledige leugen want tijdens onze babbel van 7 minuten zij ze dat haar ex er ook rondliep en dat ze dat gênant vond, blijkbaar had die dan aan zijn 7 minuten genoeg om z'n ex terug te krijgen (want zij had hem gedumpt), vraag me dan toch af wat die op die 7 minuten gezegd heeft...
- HeroesOk naar aanleiding van Agony zijn post,
es wat werk gemaakt van mijn hero's.
Anyway here is the list. Gewoon 1 korte zin per titel kan je ook geven als extra motivatie
Eerlijkheidshalve mag je wel niet echt voortgaan op die "Top 4", want laat ons wel wezen:
Had ik alle gemaakte films opgenomen , gingen JCVD & Seagal nog serieus gezakt zijn, want zij hebben in latere carrière echt wel veel meer crap gemaakt dan Stallone & Schwarzenegger in hun na-carrière. (zij maakten bv nog 1 deftige rambo, 2 creeds..... een nog min of meer geslaagde Terminator..)
Maar misschien a.d.h.v bepaalde score's kan ik anderen toch aanzetten bepaalde films die ze ooit gemist hebben, toch nog es te bekijken![]()
Miljaar ma gij moet toch wel super veel tijd teveel hebben?- Heroes
- Scores
Evenveel als de mods.Miljaar ma gij moet toch wel super veel tijd teveel hebben?