Volgens de laatste info wou men dit niet meer verzekeren gezien de staat van het goed.Zouden we wat kunnen terugtrekken van de verzekering?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de laatste info wou men dit niet meer verzekeren gezien de staat van het goed.Zouden we wat kunnen terugtrekken van de verzekering?![]()
Ik heb telkens dat die vlag rond zijn stok draait.
nogtans heb ik de rug van de vlag mooi vast gemaakt aan de stok. Maar vaak is het zo als ik thuiskom van mijn werk, dat hij 2 a 3 keer rond zijn as is gedraaid.
Hoe los ik dit op?
Hoeft niet, er zijn genoeg mensen die geld willen geven om dat te zien.Zouden we wat kunnen terugtrekken van de verzekering?![]()
Heksenverbranding mag niet meer he...Hoeft niet, er zijn genoeg mensen die geld willen geven om dat te zien.
Nog niet wakker genoeg, precies.Oh fuck, dat vind ik dus altijd de hel. Die laatste paar seconden. Je ligt daar een een steriele kamer (al een chance), met gigantische spots die op u schijnen en dan al die machines. Adem maar een paar kaar diep in, en dan gaat dat bij mij ook in mijn hoofd Komaan, werk werk werk en dan ineens wordt je terug wakker.![]()
Kust ze eensNog niet wakker genoeg, precies.

Lol.Mijn immaginaire vereniging heeft me absoluut afgevaardigd als officiëel woordvoerder!![]()

en de je-u laat je liggen!Nog niet wakker genoeg, precies.
Geen hoofdletter.en de je-u laat je liggen!
Ik ben ook nog niet wakkeren de je-u laat je liggen!

Zie openingspost!Geen hoofdletter.
Kust ze.Ik ben ook nog niet wakker
Zie openingspost!
Definieer “ze”.Kust ze.
Gij eerst.Definieer “ze”.
Die 3 knappe grieten die om de hoek wonen.Gij eerst.
Stoeffer
Aah, anno 2022 toch nog Antwerpenaren die zich meer menen dan de rest. Oh wait…Antwerps.be - Woordenboek Antwerps - Nederlands
Alles over de Antwerpse taal (Antwerps dialect, Aentwaerps, Antwaarps, Aantwaarps, ...)www.antwerps.be
Antwerps > AN
Antwerps.be telt niet. Het is 'stoefer' van het werkwoord 'stoefen' dat wel in het Groene Boekje staat (en in de Van Dale).Antwerps.be - Woordenboek Antwerps - Nederlands
Alles over de Antwerpse taal (Antwerps dialect, Aentwaerps, Antwaarps, Aantwaarps, ...)www.antwerps.be
Antwerps > AN
"Zich meer wanen", menen kan niet wederkerend gebruikt worden.Aah, anno 2022 toch nog Antwerpenaren die zich meer menen dan de rest. Oh wait…
Alas, I stand correctedAntwerps.be telt niet. Het is 'stoefer' van het werkwoord 'stoefen' dat wel in het Groene Boekje staat (en in de Van Dale).
"Zich meer wanen", menen kan niet wederkerend gebruikt worden.