Slyke
Well-known member
Het zaad van een maat kan geen kwaad!Die andere rosse was meer uw ding zeker? Daarmee dat je ze hier niet vermeldt, straks is Ruigen ermee weg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zaad van een maat kan geen kwaad!Die andere rosse was meer uw ding zeker? Daarmee dat je ze hier niet vermeldt, straks is Ruigen ermee weg.
Post agauw nog is een roestige roste zegt...Het zaad van een maat kan geen kwaad!
![]()
Mijn post van de uber-rosse uit De Kotmadam, zijde de Kotmadam zelf, wordt hier gewoon weggezet als postsierlijk...Post agauw nog is een roestige roste zegt...

Wel ferm gephotoshopt.Als gij het niet doet, doe ik het wel...
Denk eerder AIWel ferm gephotoshopt.
Aiaiai!Denk eerder AI
TsssssssAiaiai!
Wat denk je van "Nee Mariette, niet nog een keer, ik kan niet meer, ik heb uw Schwarzwald nu al meer dan genoeg gezien"? Kwestie van al wat in de sfeer te komen.Ok, wat mogen mijn laatste woorden zijn?
Je mag Julie nog op de hoogte stellen en gerust stellen.Ok, wat mogen mijn laatste woorden zijn?
Ja, hoe lang gaat dat gerust stellen nog duren?Je mag Julie nog op de hoogte stellen en gerust stellen.
Rustig. De bus vertrekt pas zondag na de mis en zegening van de busJa, hoe lang gaat dat gerust stellen nog duren?
Want dat duurt hier veel te lang naar mijn goesting.
@Ruigen Das : awel?
Gestraft worden ≠ van de boel profiteren
Euh, tut, tut, @Ruigen Das moet voor het zingen de kerk uit!Rustig. De bus vertrekt pas zondag na de mis en zegening van de bus
Hij moet zelf zingen tijdens de tour want er is ook iemand in het animatieteam weggevallen. Werken van Frans Bauer en Paul SeversEuh, tut, tut, @Ruigen Das moet voor het zingen de kerk uit!
Raaaaaaus!
Zou wel goed kunnen hahahahaIs dat uw madam?
Ik betwijfel het... Afgaande op hoeveel hij hier over zijn relatie deelt, is hij zeker giftigIs dat uw madam?