Tomski Well-known member Crowdfunder FE 29 oktober 2025 #141 808 State zei: Was dat vorig jaar niet? Klik om te vergroten... Just, we zijn 2025 Ja, de reclame er voor hangt hier nog overal omhoog, my bad!
808 State zei: Was dat vorig jaar niet? Klik om te vergroten... Just, we zijn 2025 Ja, de reclame er voor hangt hier nog overal omhoog, my bad!
M Mefke Well-known member 29 oktober 2025 #142 Tomski zei: Just, we zijn 2025 Ja, de reclame er voor hangt hier nog overal omhoog, my bad! Klik om te vergroten... Dus samen te vatten met mcauliffe zijn woorden: "nuts"
Tomski zei: Just, we zijn 2025 Ja, de reclame er voor hangt hier nog overal omhoog, my bad! Klik om te vergroten... Dus samen te vatten met mcauliffe zijn woorden: "nuts"
Avondland Well-known member 29 oktober 2025 #143 De parel van de Ardennen wat militaire hardware betreft is voor mij toch de Königstiger van La Gleize.
De parel van de Ardennen wat militaire hardware betreft is voor mij toch de Königstiger van La Gleize.
Tomski Well-known member Crowdfunder FE 29 oktober 2025 #144 Avondland zei: De parel van de Ardennen wat militaire hardware betreft is voor mij toch de Königstiger van La Gleize. Klik om te vergroten... Daar gaan we zaterdag heen.
Avondland zei: De parel van de Ardennen wat militaire hardware betreft is voor mij toch de Königstiger van La Gleize. Klik om te vergroten... Daar gaan we zaterdag heen.
Tomski Well-known member Crowdfunder FE 29 oktober 2025 #145 De aanwezigheid van 2 Russische tanks in Bastogne Barracks was ook een verrassing.
M Mefke Well-known member 29 oktober 2025 #146 Tomski zei: De aanwezigheid van 2 Russische tanks in Bastogne Barracks was ook een verrassing. Klik om te vergroten... Oei dan zitten ze al dichter dan dat wij denken
Tomski zei: De aanwezigheid van 2 Russische tanks in Bastogne Barracks was ook een verrassing. Klik om te vergroten... Oei dan zitten ze al dichter dan dat wij denken
Tomski Well-known member Crowdfunder FE 29 oktober 2025 #147 Mefke zei: Oei dan zitten ze al dichter dan dat wij denken Klik om te vergroten... Was al verbaasd dat Poetin ze nog niet was komen halen om in te zetten aan het front.
Mefke zei: Oei dan zitten ze al dichter dan dat wij denken Klik om te vergroten... Was al verbaasd dat Poetin ze nog niet was komen halen om in te zetten aan het front.
Tomski Well-known member Crowdfunder FE 29 oktober 2025 #148 Bon, vandaag Bois Jacques en de foxholes op de planning. En het airborne museum.