Slyke
Well-known member
Ik geef hem het voordeel van de twijfel!
Ik twijfel sedert vanmiddag...
:Ga eens schrijven achter een struik, makker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel!
:Ga eens schrijven achter een struik, makker.
NeeAlfred is een aimabel en integer man, met het hart op de juiste plaats.
Vraag is of @Forumgebruiker dat ook is?
Ontopic: ja

Aaaah, maar ik zag gelijk een in gedachten verzonken poeet krabbelen in zijn notitieboekje achter een struik, genietend van het zonnetje en wegdromend bij pluizige wolkjes...Ik twijfel sedert vanmiddag...:

Enkel op de vraag in de titel.Ik wou al zeggen... Normaal gezien zeg jij hier altijd "ja" ...![]()
Haha, ja... Had het nu pas door.Enkel op de vraag in de titel.
De poëten die ik passeer in het Citadelpark achter een struik, zijn meestal ook aan het krabbelen...Aaaah, maar ik zag gelijk een in gedachten verzonken poeet krabbelen in zijn notitieboekje achter een struik, genietend van het zonnetje en wegdromend bij pluizige wolkjes...![]()

Hangt volledig van het tijdstip af! Maar in mijn gedachten scheen de zon nog, dus hoera aan het notitieboekje!De poëten die ik passeer in het Citadelpark achter een struik, zijn meestal ook aan het krabbelen...
Geen idee of het in een notitieboekje is (met schoonschrift uiteraard)![]()
Vraag is niet alleen of @Forumgebruiker dat ook is, maar of hij sowieso 'een hart HEEFT'Alfred is een aimabel en integer man, met het hart op de juiste plaats.
Vraag is of @Forumgebruiker dat ook is?
Hoe lang zijn jullie nu al samen?Vraag is niet alleen of @Forumgebruiker dat ook is, maar of hij sowieso 'een hart HEEFT'
Wij??????????????Hoe lang zijn jullie nu al samen?
De die in het Citadelpark halen dikwijls eens iets naar boven waar normaal de zon niet schijnt...Hangt volledig van het tijdstip af! Maar in mijn gedachten scheen de zon nog, dus hoera aan het notitieboekje!
)Nee niet wij, preutoog, jullie!Wij??????????????
Inderdaad. Geen enkele appreciatie voor Chief keef of Peewee Longway.Het ganse muziekforum zit vol met zwakziniggen.
Het muziekforum is een regelrechte aanfluiting naar het concept "Muziek" toe.
Dan nu: Linked Park