Forumgebruiker
Banned
Nee.Morge overwatch 2 boiiiiiii
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.Morge overwatch 2 boiiiiiii
Morge overwatch 2 boiiiiiii
Daar had ge al op gereageerd. Nu zijt ge aan het provoceren, boiiiii.
Gij hebt ook al 100x gereageerd op de vraag van de threadstarter, boooiiiiii.Daar had ge al op gereageerd. Nu zijt ge aan het provoceren, boiiiii.

Ik bekijk dat dag per dag en durf mijn mening bijschaven.Gij hebt ook al 100x gereageerd op de vraag van de threadstarter, boooiiiiii.![]()
Gvd boiiiii sebiet krijg ik hier nog een hartinfarct van pure colère
mijne suiker gaat al door het dak 
Hebt ge die zo hard gegooid dan?Gvd boiiiii sebiet krijg ik hier nog een hartinfarct van pure colèremijne suiker gaat al door het dak
STOP ERMEE
Dat is uit pure colère. Witte suiker, bruine suiker, kinder suiker, goeie suiker.Hebt ge die zo hard gegooid dan?
KandijsuikerDat is uit pure colère. Witte suiker, bruine suiker, kinder suiker, goeie suiker.

Maar dat is uw eigen avatar.Gvd boiiiii sebiet krijg ik hier nog een hartinfarct van pure colèremijne suiker gaat al door het dak
STOP ERMEE
Zou het dan niet efficiënter zijn om pas te antwoorden op de threadstarter als je mening veranderd is?Ik bekijk dat dag per dag en durf mijn mening bijschaven.
Echter blijft het voorlopig nog steeds volmondig JA
Ja eigenlijk wel. Maar ik wil dat hij voelt dat deze thread leeft.Zou het dan niet efficiënter zijn om pas te antwoorden op de threadstarter als je mening veranderd is?
Huh? Mijn avatar is van een draak... Ik weet niet waar deze semi-boomer-sloefdog-BG-miljonair-beursadept met zijn lauwe duitse pilsner vandaan komtMaar dat is uw eigen avatar.
Den deze:
![]()
Zomaar in het openbaar... StrafIk ben een gebruiker.
Op het forum.