Forumgebruiker
Banned
Ik wil eigenlijk helemaal niet naar hln.be surfen. Ik wil naar geen enkel gazettensite surfen, want het is allemaal brol.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga smoutebollen halen.Ik denk dat Veerle (niet die ouw van Blind Getrouwd en ook niet Veerle van Nick van Blind getrouwd) nog een goeie eega of is dat nu egaa, swat, een goeie vrouw voor @Forumgebruiker zou zijn. Die zou hem wel onder de knoet houden. Volgens mij een echte tang, die Veerle.
Ik ben ook een @Forumgebruiker
Pas op ze zijn nog warm hé!Man die zijn traag. Iedereen bestelt hier frieten. Ze moesten hun bollen van smout nog prepareren. HOELANG DUURT DA?
Inpakken mijnheer?
Nee, kzal ze zo in mijn broek steken.
Man die zijn traag. Iedereen bestelt hier frieten. Ze moesten hun bollen van smout nog prepareren. HOELANG DUURT DA?
Inpakken mijnheer?
Inpakken mijnheer?
Smurrie?Bij ons bij de (meeneem-)Chinees krijg je telkens de vraag: "om mee te nemen of om op te eten?"
Ja, als ik het meeneem gooi ik jullie smurie onmiddellijk weg en eet ik het niet op...
FTFYSmurrie?
Chinees is lekker. Ik pak altijd de ribbekes in King Do saus. Daar doe ik dan hete curry bij. Ik vind fLiet van de meeneem-Chinees ook lekker, zit zo een speciaal smaakske aan.
Smullie ?
Chinees is lekkel. Ik pak altijd de libbekes in King Do saus. Daal doe ik dan hete cully bij. Ik vind fliet van de meeneem-Chinees ook lekkel, el zit zo een speciaal smaakske aan.
Wat er tussen @Forumgebruiker en mijzelf gebeurt, gaat niemand iets aan. What happens between @Forumuser and @Funlittleeye stays with @Forumuser and @Funlittleeye. Ik kan aannemen dat ge curjeus zijt, maar uw neuzeke is gene kapstok waar we al onze (vuile) was aan moeten ophangen. Dus, verzin maar een verhaaltje over uzelf.Ik zie toch echt iets moois bloeien tussen die twee hier.
Even raar, evenveel gezwam en alletwee gemeden door de rest vh forum.
Ah, ik dacht dat gij pre-toogje waart. En dat ge niet wist dat we dat in Vlaanderen meestal ne tussentoog noemen.@Funlittleeye
Maar nu we toch bezig zijn: hoeveel pintjes kunnen er op uwe rug staan?
Wat hebt gij eigenlijk tegen mensen die rum drinken? Uwe gebruikersnaam zegt dat ze mogen fuck offen.Ik denk dat @pretoogje een gigantisch brede rug heeft van al het emotionele juk dat ze dagelijks moet torsen.
Spreek maar over bakken bier ipv pintjes.
![]()
Klopt.Wat hebt gij eigenlijk tegen mensen die rum drinken? Uwe gebruikersnaam zegt dat ze mogen fuck offen.