Het is beter zonder Forumgebruiker.

Ik denk dat Veerle (niet die ouw van Blind Getrouwd en ook niet Veerle van Nick van Blind getrouwd) nog een goeie eega of is dat nu egaa, swat, een goeie vrouw voor @Forumgebruiker zou zijn. Die zou hem wel onder de knoet houden. Volgens mij een echte tang, die Veerle.

Man die zijn traag. Iedereen bestelt hier frieten. Ze moesten hun bollen van smout nog prepareren. HOELANG DUURT DA?

Inpakken mijnheer?

Nee, kzal ze zo in mijn broek steken.

Man die zijn traag. Iedereen bestelt hier frieten. Ze moesten hun bollen van smout nog prepareren. HOELANG DUURT DA?

Inpakken mijnheer?

Nee, kzal ze zo in mijn broek steken.

Ben je ook op de kermis in West-Vleteren? Er zijn er daar precies veel van Langemark-Poelkapelle. Op de koers deed er ook 1 mee van Langemark-Poelkapelle en na de 2de ronde moest hij al opgeven hahaha. Zwak volk die van daar komt.

Bij ons bij de (meeneem-)Chinees krijg je telkens de vraag: "om mee te nemen of om op te eten?"

Ja, als ik het meeneem gooi ik jullie smurie onmiddellijk weg en eet ik het niet op...
Smurrie?

Chinees is lekker. Ik pak altijd de ribbekes in King Do saus. Daar doe ik dan hete curry bij. Ik vind friet van de meeneem-Chinees ook lekker, zit zo een speciaal smaakske aan.

Ik zie toch echt iets moois bloeien tussen die twee hier.
Even raar, evenveel gezwam en alletwee gemeden door de rest vh forum.
Wat er tussen @Forumgebruiker en mijzelf gebeurt, gaat niemand iets aan. What happens between @Forumuser and @Funlittleeye stays with @Forumuser and @Funlittleeye. Ik kan aannemen dat ge curjeus zijt, maar uw neuzeke is gene kapstok waar we al onze (vuile) was aan moeten ophangen. Dus, verzin maar een verhaaltje over uzelf.

Ik denk dat @pretoogje een gigantisch brede rug heeft van al het emotionele juk dat ze dagelijks moet torsen.
Spreek maar over bakken bier ipv pintjes.

main-qimg-8c62edc202e79fc93664684eaebb2b9d.webp
Wat hebt gij eigenlijk tegen mensen die rum drinken? Uwe gebruikersnaam zegt dat ze mogen fuck offen.

Ik heb een moef.

Het is allemaal een hoop gekloot.

Een hoop gelul.

Mijn ballen jeuken en ik heb afwisselend koud en warm, ik heb keelpijn, ik heb strepsils, ik laat nog meer scheten van strepsils, mijn ogen vallen toe.

Mensen moeten niet lachen op de trein met dwaze moppen, precies de slowchat of zwamdates. Verschrikkelijk.

Ik wil slapen.

Laatst bewerkt:
Allez, nen hoop middelbare scholieren op den trein. Ik zie alleen maar dragers van ziektekiemen. Ja, hoest maar jongens en meisjes. Goed bezig.

Dat gaat geen twee weken duren en dan heb ik het vlaggen.

Terug
Bovenaan