Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het iTrader-topic - alle feedback hierover mag hier
Rechts vanboven naast je nickname en het envelopje met PM's staat een klokje, die melding komt daar.
Hetzelfde als de melding als je een quote hebt en dergelijke dus.
Rechts vanboven naast je nickname en het envelopje met PM's staat een klokje, die melding komt daar.
Hetzelfde als de melding als je een quote hebt en dergelijke dus.
Nog nooit een iTrader melding in gekregen. Ook als ik die volledige log bekijk staat daar niets van iTrader. Dus het lijkt mij iets van een instelling te zijn of iets dat niet goed werkt.
EDIT: Ahja, ik heb de instelling gevonden. Manueel aan te zetten dus:
Ik weet niet of het zo bedoeld is, maar een iTrader kan blijkbaar niet in het /Gezocht/ subforum gegeven worden? De vereiste "Deal Thread" topiclink verschijnt niet in de dropdown.
De deals zijn daar natuurlijk iets minder formeel opgesteld dan de pure buyer/seller dynamiek maar uiteindelijk gaat het ook om real life afspraken die indicatief kunnen zijn voor "echte" deals.
Ah, ik geloof dat ik het begin november al eens geprobeerd had (afspraak werd op 3 november gemaakt), maar geen probleem, bedankt!
Ik ging er ook van uit dat het beter is om een kleine wachtperiode te hebben tussen deal en iTrader, om de zaken even te laten berusten in geval er nog een kink in de kabel sluipt.