Het Jetset-leven in België

Madou

Well-known member
Ik ken persoonlijk 48 van de 50 rijkste mensen in België en dat zijn eigenlijk heel nederige en schappelijke mensen. Ik kom dagelijk langs op de vloer bij hen en ge ziet ook dat dat harde werkers zijn, vaak kloppen die meer dan 180 uur per week dus voor mij verdienen ze het ook. No offence maar de sukkelkes die in hun day to day job blijven werken voor the man, stay poor lol

Vandaag mij aangemeld als onafhankelijk parlementslid, ik ben wel langdurig ziek en kan niet jaarlijks komen naar den aperitief, maar dat was geen probleem, ik ging nog een vergoedingsle krijgen van 6.000€ per maand.
Eat this working poor

Ik ken persoonlijk 48 van de 50 rijkste mensen in België en dat zijn eigenlijk heel nederige en schappelijke mensen. Ik kom dagelijk langs op de vloer bij hen en ge ziet ook dat dat harde werkers zijn, vaak kloppen die meer dan 180 uur per week dus voor mij verdienen ze het ook. No offence maar de sukkelkes die in hun day to day job blijven werken voor the man, stay poor lol

Deze aflevering gaat over corrupte politici.

Laatst bewerkt:
Straffe gasten, meer dan 25 uur per dag werken.

In dit topic: vooral jaloerse reacties. Natuurlijk te verwachten van de working poors rofl :laugh:
In the meantime heb ik gisterenavond samen met Jan De Nul een etentje gehad in zijn nieuw huis en Sergio Heirman heeft ons eten gemaakt. Stay jealous xox

Kan diene Heirman een beetje koken?
Het waren zwamworsten met ketchup van den aldi. Al bij al een maaltijd van 1,23 euro per persoon. Weeral goe bespaard en dichter bij de 1.000.000.000 euro op het spaarboekske.

Grtz from Ibisa

Terug
Bovenaan