Fons De Whiskyspons
Active member
Ik volg, want na mijn inloop periode ga ik ook een tesla bestellen, maar moet de laadpaal nog kiezen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze week Smappee EV ONE laten installeren:
...
Ziet er mooi uit! Maar precies wel aan de verkeerde kant van het padje?
We waren aan het twijfelen, nu bewust gedaan aan die andere kant.Ziet er mooi uit! Maar precies wel aan de verkeerde kant van het padje?
Ik heb sinds een maandje de Smappee EV Home laten installeren. Tot nu toe tevreden van.
Mooie laadpaal, en ben zelf ook heel tevreden van Smappee.
)Ja taycan ST, ik stuur je PM.Mooie laadpaal, en ben zelf ook heel tevreden van Smappee.
Nu ik daar uw Taycan (sport turismo?) zie staan en zelf dezelfde overweeg als volgende, vroeg ik me af: ben je tevreden van de range van de sport turismo (perf battery? aan hoeveel kom je nu?) en hoe ervaar jij de kofferruimte (hier zou het wel liefst de gezinswagen voor gezin met 2 jonge kinderen (3 en 6) worden). Anders moet de vrouw iets groter kopen voor die paar gezinsreizen per jaar, en dat zou ik ook engiszins gek en zonde vinden... (antwoorden mogen in PB ook)
Kleiklinker van bij Artstone.@Apelords zijn dat pasaqua klinkers?
Knap. Huis/paal/oprit/autoDeze week Smappee EV ONE laten installeren:
imgur]EjUbN3F[/ME]
=imgur]a/YZVNJh1[/M]
Ik zou één van de gratis laadpassen nemen, bv. e-flux pay as you charge, daar kan je niet veel met verkeerd doen. Naar facturatie toe is zo een laadpas wel eenvoudiger.Laadpas voor een PHEV.
De moeite of het sop op de kolen niet waard?
.hebben ze een 3fasige aansluiting? anders moeten ze wat herschikken, dat de microgolf & laadpaal niet opdezelfde fase zitten. tenzij het een 3fasige laadpaal is.mijn ouders hebben sinds kort een elektrische laadpaal maar elke keer als ze laden en bijvoorbeeld de microgolf gebruiken gaat de plong af. Een oplossing is natuurlijk 's nachts laden maar dat lukt niet altijd.
Wat is hier een oplossing voor? Load balancing?
Kan dat nog toegevoegd worden aan de installatie en welke kost heeft zo iets?
Een load balancer inderdaad of herschikken zoals RealFub aangeeft.mijn ouders hebben sinds kort een elektrische laadpaal maar elke keer als ze laden en bijvoorbeeld de microgolf gebruiken gaat de plong af. Een oplossing is natuurlijk 's nachts laden maar dat lukt niet altijd.
Welke laadpaal is het?mijn ouders hebben sinds kort een elektrische laadpaal maar elke keer als ze laden en bijvoorbeeld de microgolf gebruiken gaat de plong af. Een oplossing is natuurlijk 's nachts laden maar dat lukt niet altijd.
Dan zou ik de elektricien laten terugkomen en zeggen dat hij het gratis mag oplossen. Of was het een vriend die zei dat hij er iets van kent, maar eigenlijk niet?mijn ouders hebben sinds kort een elektrische laadpaal maar elke keer als ze laden en bijvoorbeeld de microgolf gebruiken gaat de plong af. Een oplossing is natuurlijk 's nachts laden maar dat lukt niet altijd.
Het is te zien wat er betaald is. De load balancer is bij de meeste merken een apart onderdeel, als je die er niet bij gekocht hebt, is er hier ook niets fout gedaan.Dan zou ik de elektricien laten terugkomen en zeggen dat hij het gratis mag oplossen.
Elektricien kan zijn werk perfect gedaan hebben. Als jij 2 frietketels op dezelfde kring zet, gaat de plong er ook uit.Dan zou ik de elektricien laten terugkomen en zeggen dat hij het gratis mag oplossen. Of was het een vriend die zei dat hij er iets van kent, maar eigenlijk niet?
Welke laadpaal is het?