Die MobilityPlus pipo's zijn toch eerste klas bricoleurs.
Can confirm, al telefonisch contact mee proberen opnemen, via mail/ticket en via Whatsapp. Gewoon geen antwoord al een hele week.
Heb sinds vandaag laadkaart van mijn werkgever van TotalEnergies en wil kunnen laden (en terugbetaald worden door mijn werkgever) op de laadpaal van mijn vrouw (MobilityPlus) dus.
Kent iemand van jullie het proces dat ik daarvoor moet ondernemen? Want erg behulpzaam zijn ze daar niet.