Vorig jaar geweest, toch een pak kleiner dan Geel.Is die Brick Mania volgend weekend in Antwerpen eigenlijk de moeite? Ik zit niet zo in het Lego wereldje maar heb hier wel twee Lego fanaten in huis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar geweest, toch een pak kleiner dan Geel.Is die Brick Mania volgend weekend in Antwerpen eigenlijk de moeite? Ik zit niet zo in het Lego wereldje maar heb hier wel twee Lego fanaten in huis.
Hier dichter in de buurt is er elk jaar iets in Harelbeke maar dat is echt minimaal en niet echt de moeite om tot daar te rijden vind ik.Vorig jaar geweest, toch een pak kleiner dan Geel.
Er zijn liften. Heb voor verkoophoek er niet opgelet maar in de ene kelderruimte met de hijskranen kon je met lift op en neer, vermoed dan wel in verkoophoek ook.Ik wilde ook wel een kijkje nemen in Geel vandaag.
Maar nu ik hoor dat de verkoophoek in de kelder is, ga ik toch passen.
Ok, weeral paniek om niks danEr zijn liften. Heb voor verkoophoek er niet opgelet maar in de ene kelderruimte met de hijskranen kon je met lift op en neer, vermoed dan wel in verkoophoek ook.
.Beelden van de eiffeltoren die binnenkort uitkomt.
Lijkt mij net iets te groot voor mij dan toch.
https://brickcatch.com/lego-10307-eiffel-tower/
Hehe, had hem ook gezien.Wel een geweldige idee gezien om 2 sets die ik staan heb te combineren.
![]()
Wij geweest van 10 tot 12u. Net op tijd naar huis, want de drukte begon op te lopen.
Zal straks eens kijken of ik het zie.Voor degenen die de NES hebben gebouwd:
mijn cartridge klikt niet vast naar beneden terwijl dat wel de bedoeling is zag ik op YouTube. Iemand een idee welk specifiek onderdeel er voor zorgt dat die vast blijft zitten? Wellicht ergens een minuscuul foutje gemaakt maar ook geen zin om hem helemaal te moeten demonteren zonder te weten wat er juist fout is gegaan.![]()
Zal straks eens kijken of ik het zie.
Ja ik vond deze ook zeer tof om te bouwen.Intussen "gevonden". Alles was op zich ok alleen pinnetje beetje verschoven en dat lijkt te helpen. Leuke build alvast geweest tot nu toe, binnenkort de tv nog doen. Alleen jammer dat de buttons op zowel console als controller niet ingedrukt kunnen worden.
Ik heb hier 3 Creator Expert sets als display staan in de leefruimte.Waar plaatsen jullie al jullie sets? Ik heb er teveel om te plaatsen. Dus ze zitten in dozen en ik wissel af (3 sets in display)

Dat is wel echt een stevige kortingLego Volvo Truck op bol nu 130 euries...Serieus aan het twijfelen nu...maar ja: ik moet nu al bijbouwen
![]()
wat VIP punten ingeruild op lego.com...
Galaxy Explorer gescoord.
![]()