Het LEGO-topic

Dozen creativiteit verkopen ze jammer genoeg niet ;). Je kan alles maken met zo'n bak he... Als ze daar die prentjes nu niet hadden opgezet, was het dan wel goed?
Tuurlijk ;)

Maar bvb allemaal blokken om een gigantische chinese muur of toren mee te bouwen kan je met veel sets niet doen of je moet er al heel veel kopen ;) terwijl dat met die basissets wel was.

Iemand een idee hoe ik m'n vrouw kan overtuigen om die Millennium Falcon in huis te halen?
Bedoel je die UCS Millennium Falcon?

Daar ben je makkelijk 24 uur mee zoet om te bouwen, hier zijn mogelijkheden!

Zeg haar dat ze in feite het geld moet aftrekken dat je anders op 24 uur café zou spenderen!
Plus ze kan je ondertussen in de gaten houden!

Zoiets vind ik helaas niet meer , die groene boxen zijn meestal ook standaard setjes om te maken.
vroeger waren het gele emmertjes denk ik.

Ik zoek meestal wel 2de hands maar helaas nog niets kunnen klissen, maar die met goede prijs zijn vaak snel weg of iets te ver van mij (ik ga geen uur rijden achter voor 50 blokken ;) )
Ook veel die denken dat ze goud vasthebben.

Zoiets vind ik helaas niet meer , die groene boxen zijn meestal ook standaard setjes om te maken.

Ik zoek meestal wel 2de hands maar helaas nog niets kunnen klissen, maar die met goede prijs zijn vaak snel weg of iets te ver van mij (ik ga geen uur rijden achter voor 50 blokken ;) )
Vinted!

Heb hier een doos vol maar moet ze zelf nog bijhouden voor mijn neefjes die nu nog baby zijn :unsure:
anders had ik ze wel willen verkopen want pakt enkel maar plaats in

Dag 1 van de build aan de Ferrari Daytona SP3. Kleine 2 uurtjes bezig geweest, in't begin is't ff wennen terug (is al van vorige kerstvakantie geleden dat ik nog een build had gedaan). Meteen beginnen aan de gearbox.
Lessons learned van Lambo Sian (mijn gearbox van de Sian werkt niet zoals het moet, heb ik achteraf moeten merken dus te laat om nog te fixen): meteen op internet zoeken of er geen fouten zitten in het assemblage boek (die zijn er bijna altijd wel). Bij stap 88 blijkt er al een fout te zitten --> meer info hier: https://racingbrick.com/2022/06/leg...ri-daytona-sp3-instructions-errors-and-fixes/

Als het ongeveer even rap gaat als de Lambo Sian zou alles op een goeie 18 uur toch in elkaar moeten zitten.

X8IInKn.jpg

Misschien eens iets anders, maar stallen jullie modellen uit in een vitrinekast?
Ben zelf op zoek naar een deftige kast voor een deftige prijs, maar vind niet meteen iets naar mijn smaak.

Ikea pax kasten hier. Zijn in feite kledingkasten, maar dan zonder deuren. In verschillende breedtes van 50cm tot 1m, planken deel je zelf in naargelang de sets. Heb zo een hele muur (3,5m breed). Staat uiteraard ook non-lego zaken in.

Veel kast, relatief weinig geld. De meeste sets kan je zo wel kwijt. Saturn V en Titanic staan bvb op elk hun eigen ikea (lack) wandplank wegens te breed/lang

Ik zou inderdaad eens een kijkje nemen op de website van Ikea. Echt enorm veel mogelijkheden, van kledingkasten tot stellingkasten enzovoorts.

Wicked Brick heeft (dure) stands en display cases. Zoals gezegd: prijzig maar imo z'n geld wel waard. Die stand voor de Falcon bv: ik kan die met die stand oppakken en ronddragen. Mijn Saturn hangt aan de muur met ne mount van daar.

Nee, geen plek hier. Misschien iets voor als ik mijn eigen stekje heb. Maar is wel duur idd, mss beter een kast kopen.
Kzou er zo al vier nodig hebben en dat zou bekan 400 euro kosten dan :unsure:

Iemand ervaring met de klantenservice als het op ontbrekende onderdelen aankomt? Wordt dat doorgaans vlot afgehandeld en moet ge dus geen weken gaan wachten?

Iemand ervaring met de klantenservice als het op ontbrekende onderdelen aankomt? Wordt dat doorgaans vlot afgehandeld en moet ge dus geen weken gaan wachten?
Zelf geen ervaring mee, maar met wat ik online lees en hoor gaat dat vrij vlot en doen ze niet echt moeilijk.
Qua levertijd kan het soms wel wat duren.
Ik heb nu toevallig ook de eerste keer een wisselstuk aangevraagd.
Zat een stukje in dat deels gesmolten was, eerste keer dat ik zoiets voorhad.

Heb ooit een heel kanon extra besteld als missing parts, en ging vlot. Enkele dagen en het was er.

gaat zeer vlot, deze week nog een part moeten bestellen wegens beschadigd uit de doos.

Afgelopen weken trouwens deze sets gebouwd.

Speed Champions:
Mercedes-AMG F1 W12 E Performance & Mercedes-AMG Project One
007 Aston Martin DB5
Fast & Furious 1970 Dodge Charger R/T

Andere set:
Adidas Originals Superstar

Technic:
Ferrari Daytona SP3 - Nog aan bezig
McLaren Formule 1™ Racewagen

Had wat nieuwe kasten gekocht voor lego en die dus nu aan het vullen :D

Heb ooit een heel kanon extra besteld als missing parts, en ging vlot. Enkele dagen en het was er.

Ok good to know. Hier is het gelukkig geen functioneel onderdeel, kan me voorstellen dat het wel frustrerend is als het een blokje blijkt te zijn dat ge achteraf niet zomaar makkelijk terug kunt toevoegen, of een onderdeel dat de rest van de build in het algemeen eigenlijk bemoeilijkt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan