Het LEGO-topic

I want it. I want it all.
das het probleem...

ik ben 4 jaar geleden klein begonnen met een standaard Falcon en een "spaarpot" voor de deathstar.
4 jaar later staan hier al 2 vitrinekasten vol :D en ik moet nog de NES , A-Wing , Disney trein bouwen... :)
Tis wat verslavend haha. en ik wil nog zoveel meeer.

das het probleem...

ik ben 4 jaar geleden klein begonnen met een standaard Falcon en een "spaarpot" voor de deathstar.
4 jaar later staan hier al 2 vitrinekasten vol :D en ik moet nog de NES , A-Wing , Disney trein bouwen... :)
Tis wat verslavend haha. en ik wil nog zoveel meeer.
Herkenbaar 🙂
Heb hier ook nog dozen liggen die ik nog in elkaar moet steken.
Die titanic is wel zot, maar ik vrees dat ik niet genoeg plaats heb om uit te stallen. En kopen voor in de doos te laten vind ik wat zonde.

20% korting momenteel bij de Fun, ook combineerbaar met promo's, maar niet met de funstunten. Net wat dingen besteld :)
Ik was jammer genoeg te laat en niks meer kunnen scoren! :cry2:
Ik wil gewoon de Euromillions winnen en mijn leven slijten met Lego. Zó veel heerlijke sets. Net even op die site gekeken en die van Camp Nou ziet er ook heerlijk uit
Ja, helemaal akkoord dat ze de laatste jaren zalige sets maken (die vooral ook naar volwassenen gericht zijn). Maar tegelijkertijd merk ik ook bij mezelf dat de "wow-factor" van al die sets wat aan het afzwakken is. Ik juich het helemaal toe dat ze zoveel fantastische sets maken, maar het begint bij mij ook allemaal wat aan te voelen als "commodity". Ik kijk niet meer op van de volgende branded Creator Expert of Technic supercar bijvoorbeeld. En de "modulars" vind ik ook minder en minder spectaculair. Maakt niet weg dat ik wel zal blijven kopen. :p

Ik was jammer genoeg te laat en niks meer kunnen scoren! :cry2:

Ja, helemaal akkoord dat ze de laatste jaren zalige sets maken (die vooral ook naar volwassenen gericht zijn). Maar tegelijkertijd merk ik ook bij mezelf dat de "wow-factor" van al die sets wat aan het afzwakken is. Ik juich het helemaal toe dat ze zoveel fantastische sets maken, maar het begint bij mij ook allemaal wat aan te voelen als "commodity". Ik kijk niet meer op van de volgende branded Creator Expert of Technic supercar bijvoorbeeld. En de "modulars" vind ik ook minder en minder spectaculair. Maakt niet weg dat ik wel zal blijven kopen. :p

Ja heb ik ook. Maar bij de Tiranic had ik dit nu weer wel. Instant love, instabuy!

Ik hoop dat ik ene kan pre orderen op 1 nov want er is heel veel buzz rond. Maar ik vermoed dat Lego wel zijn productie zal afstemmen op het aantal preorders die ze binnenkrijgen en dat ze niet gaan zeggen na 5000 stuks: ok that's enough!

Ja heb ik ook. Maar bij de Tiranic had ik dit nu weer wel. Instant love, instabuy!

Ik hoop dat ik ene kan pre orderen op 1 nov want er is heel veel buzz rond. Maar ik vermoed dat Lego wel zijn productie zal afstemmen op het aantal preorders die ze binnenkrijgen en dat ze niet gaan zeggen na 5000 stuks: ok that's enough!
Zal ervan af hangen hoe fel ze er een collectors item van willen maken. Het is niet dat er ooit voldoende millenium falcon's geweest zijn he.

Millenium falcon is nooit in pre-order fase geweest dacht ik.
Dat is ook waar.
Maar ze hadden er wel extra kunnen maken toen bleek dat het een collector's item aan het worden was...

Nu is het voor Lego als merk niet slecht om een paar van die "mythische" sets te hebben he. Als klant is het wat minder leuk natuurlijk.

Ik vond die Falcon nu niet zo slecht beschikbaar?
Wij hadden ons huis verkocht en waren aan verbouwingen bezig toen die uit kwam. Uiteindelijk 2 jaar nadien gekocht.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan