Het LEGO-topic

vanavond is het weer extra korting via kruidvat: 30% + 20% korting met een klantenkaart en 2x20% korting zonder, op lego was al 20% korting bij 2 stuks, dus kan je weer combineren voor meer korting :) (wel niet zo veel aanbod, maar mss toch nog wat leuks tussen)
Doet Kruidvat dit dikwijls?

vanavond is het weer extra korting via kruidvat: 30% + 20% korting met een klantenkaart en 2x20% korting zonder, op lego was al 20% korting bij 2 stuks, dus kan je weer combineren voor meer korting :) (wel niet zo veel aanbod, maar mss toch nog wat leuks tussen)
yep, wij hebben ook weer dik gescoord. Paar grote dozen van Ninjago besteld voor onze oudsten. Bijna 80 euro korting gescoord op een totaal aankoopbedrag van 147 euro :lol:

madam zegt dat het in hun folderke stond dat met het reclamepak meekwam. Was op woensdag 15/12 van 17:00 tot 19:30 in de winkel en online tot middernacht.

dus mensen die "geen reclame aub" op hun bus plakken: pech gehad :lol:

Verdikke, als ik dat hier allemaal zie voorbij komen...leuke sets. Er is ook nieuw en knap materiaal op de markt. Maar in Godsnaam...Waar zetten jullie dat allemaal? :D Ik ben gewoon gestopt omdat ik geen plek heb om het te zetten.

Verdikke, als ik dat hier allemaal zie voorbij komen...leuke sets. Er is ook nieuw en knap materiaal op de markt. Maar in Godsnaam...Waar zetten jullie dat allemaal? :D Ik ben gewoon gestopt omdat ik geen plek heb om het te zetten.

Ik ben een bijgebouw aan het zetten

Ik denk dat dat voor mij ook zowat de belangrijkste factor moet zijn om een dure set te kopen: het moet iets zijn dat ik echt wel in huis kan plaatsen als alleenstaand stuk, en niet ergens een aparte kast met Lego-sets. Want op zich wel genoeg genoeg plaatsen hier in huis om sets kwijt te geraken, maar het moet gewoon als een soort van eyecatcher kunnen dienen. De eerste stap op dat vlak is alvast het bloemstuk dat ik deze week in huis gehaald heb, daar was zelfs m'n vriendin enthousiast over :D

Doet Kruidvat dit dikwijls?
Deze specifieke actie was er op 1 december ook al eens (30% en 20%, maar dan in combinatie met 25% korting op sommige lego-producten). Gewone acties als 20% korting bij aankoop van 2 producten gebeuren het vaakst, als er dan zo'n extra combinatie mogelijk is, wordt het natuurlijk nog interessanter.

Een goede tip is ook om deze draad op tweakers in 't oog te houden: lego kortingen alsook brickwatch

Hier een gegoten kelderruimte voorzien van ongeveer 50 vierkante meter...

Bedoeling is om daar ooit een LEGO-stad te bouwen met een oppervlakte van ongeveer 250 baseplates.

Verder in huis wat kleinere eyecatchers staan, zoals bijvoorbeeld de Creator Expert auto's, maar niks in een aparte (glazen) kast ofzo.

goede vraag, mijn kast zit momenteel vol :unsure:

Ik heb nu mijn ghostbuster ecto-1 gemaakt, was de eerste keer dat ik zo'n 18+ set had gekocht. Kan iemand me eens uitleggen dat een set 18+ maakt? Puur de prijs? Want ik zie niet waarom een 12 jarige dat niet zou kunnen.

Ik heb nu mijn ghostbuster ecto-1 gemaakt, was de eerste keer dat ik zo'n 18+ set had gekocht. Kan iemand me eens uitleggen dat een set 18+ maakt? Puur de prijs? Want ik zie niet waarom een 12 jarige dat niet zou kunnen.

Marketing.
als het 4+ had geweest, dan zouden veel minder volwassenen het gekocht hebben.

Lego zet sinds een tijdje echt hard in op volwassenen als doelgroep ('adults welcome')

Heeft vooral met de interesse er rond te maken dan met de moeilijkheid.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan