Het LEGO-topic

Ik heb er eentje gekocht vorig jaar en een andere was gratis, beiden op basis van sets die ik al had;

Jammer dat ik te laat was om deze te pre-orderen of the crowd-funden! :) De prijs in de tweedehands markt is al door het dak aan 't gaan jammer genoeg...

Toch wel wat nostalgische gevoelens bij deze set. :) Ik had zelf niks van de "Forestmen" als kind, maar een kameraad van mij toen (met oudere broer) had daar wel wat van. Doet me tegelijkertijd ook wat denken aan de ingang van een Zelda-dungeon in some way. :p

spijtig dat veel oudere sets zo duur worden.
ik wil nog vanalles van lego technic.
de le mans wagen, de oranje porsche , ....
zijn gewoon onbetaalbaar.

Wat rondzoeken op tweedehands sites en Facebook Market. Daar vindt ge wel regelmatig ouders of grootouders die Lego weg doen van kindjes die te groot geworden zijn om er mee te spelen. Die vragen meestak wel faire prijzen.

In afwachting van mijn vader zijn defender 90 alvast de technic versie cadeau gedaan 😁 Hij was zo blij als een kind. Kijk er al naar uit om er samen aan te knutselen!
Leuke build, mijn zoontje heeft die ook staan en ik heb er een chinees led-setje ingebouwd (dat was een pain in the ass, maar wel mooi):

GLWCip4m.jpg

CyV6GHPm.jpg

Je kan uw huidige stukken/sets ingeven in https://rebrickable.com/login/?next=/home/
op basis van uw stukken kan je dan checken of je de oudere sets kan bouwen. Alleen zal je hoogstwaarschijnlijk niet alles in de correcte kleur hebben :unsure:

ik ben van paal / limburg
bij lego technic sets zit dit ding nooit bij.
wijnegem is wat ver voor zo een plastiekje :)
opsturen mag wel als je dat wil.
Dat is niet echt mijn richting uit. Wil er wel 1tje opsturen. Ik kijk deze week eens hoe ik het kan versturen en hoeveel dat eventueel zou kosten. Ik stuur nog wel een PB.

Ik heb die voor kerst gekregen van mijn vrouw omdat ik altijd zit te zuchten nu mijn zoontje zelf zijn sets kan bouwen 😀.
Maar ik heb de targa gebouwd. Leuke build en een mooi stuk om uit te stallen.

Hahaha, papa's moeten ook kunnen bouwen he ;-)
Das het leuke he, dat je kan afwisselen. Kvond het ook een grootpluspunt.
En hij zit er idd wel heel mooi uit om in huis uit te zetten, in tegenstelling tot sommige andere die wel mooie builds zijn, maar qua kleuren nie altijd passen volgens moeder de vrouw :-)

Zonet Home Alone huis gekocht tweedehands, voor een schappelijke prijs en ongeopend. Is blijkbaar nergens nog nieuw te krijgen en altijd spijt gehad dat ik de boot mistte. Nostalgie is a b*tch :D
Die set is toch maar pas uit van 1 novemmer? Met een shelflife die bij lego meestal 1 a 2 jaar is zal die toch nog op voorraad komen?

Cool, ik ga zeker eens kijken.

Ik had daar al iets van gelezen maar wist niet dat daar een tentoonstelling van was die dan ook nog eens gratis te bezoeken is op vijf minuten rijden van hier. Nu wel niet echt groot zo te zien (maar ene tafel?) maar op zich wel leuk om eens even te checken als het gratis en vlakbij is :)

iemand misschien zin om wat lego technic te ruilen?
heb de ford raptor en mclaren senna te ruil. zijn in heel goede staat met doos en reserve onderdelen.

Heb me ook eens wat setjes aangeschaft ( de goedkopere )

Heb ze in spoiler gezet voor het forum wat overzichtelijk te houden.

1200x810.jpg

42135_alt1.png

1200x812.jpg

20533556.jpg

asset-2333690.jpg

asset-2333689.jpg

lego-technic-30433-volvo-wiellader.jpg

lego-creator-31099-propellervliegtuig.jpg

Even wat heiligschennis 😝

Ons gasten hebben van oma wat "Lego" gekregen. "Het was uit verkoop en nog goedkoop ook." Ja niet moeilijk Zo van die chinese imitatie. Echt geen 2 blokken die deftig op mekaar gaan 🤣

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan