Het leven na de Covid-19 pandemie.

Reizen zal een enorme boost krijgen, want er valt wat in te halen
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Reizen (en dan vooral vliegreizen) zal meer en meer iets voor de elite worden, en sowieso veel duurder worden dan voor 2020.

Ik kijk nu eigenlijk vooral uit naar zo ne perfect getapte Stella op ne warme zomeravond. Ik had écht niet gedacht dat ik daar zo naar zou uitkijken, naar zo iets belachelijk simpel.

Behalve de horeca en sommige familieleden, mis ik weinig moet ik zeggen. In mijn vrije tijd ben ik bezig met lezen, gamen, fietsen, serietje volgen... Allemaal zaken die ik perfect alleen kan doen.

Ik mis het sociaal contact met vrienden enorm.
Momenteel ben ik bezig met verbouwingen en waren er een paar vrienden komen helpen (in op lucht) en genoot er enorm van.
Terug wat kunnen zeveren of klagen over je werk bij een pint.

Vanaf de café's open gaan wordt het enkele dagen feesten.
Het weekend van 1 mei was ik normaal van wacht, maar toch maar gewisseld :unsure:.

Waar ik momenteel wel erg schrik van begin te krijgen is om alleen over te blijven.
Ik ben single momenteel terwijl de meeste van mijn vrienden plots allemaal vader/moeder worden.
Soms overvalt mij het gevoel dat mijn leven echt stilstaat terwijl het bij hun (ook in mindere mate) verdergaat.

Ik mis het sociaal contact met vrienden enorm.
Momenteel ben ik bezig met verbouwingen en waren er een paar vrienden komen helpen (in op lucht) en genoot er enorm van.
Terug wat kunnen zeveren of klagen over je werk bij een pint.

Hier ook enkele weken geleden met 2 maten 6 kube compost in de tuin verwerkt. Eerst wat klagen dat ze moesten komen werken maar dat was de heerlijkste dag op een heel jaar. Zalig gewoon nog eens wat zeveren, pintje erbij, s’avonds frieteke gaan bestellen. Dat laatste was nu niet zo enorm volgens de regels maar echt heerlijk. Raar hoe je van die vanzelfsprekende dingen enorm geniet nu.

kijk nu eigenlijk vooral uit naar zo ne perfect getapte Stella op ne warme zomeravond. Ik had écht niet gedacht dat ik daar zo naar zou uitkijken, naar zo iets belachelijk simpel.
Jup geef mij ook maar een boerke.

Hoeft geeneens perfect getapt te zijn en mag ook in de mensen hunnen hof met een stukske vlees dat op de achtergrond ligt te sissen.

Jup geef mij ook maar een boerke.

Hoeft geeneens perfect getapt te zijn en mag ook in de mensen hunnen hof met een stukske vlees dat op de achtergrond ligt te sissen.

Ribbelke! Ik drink men flesjes bier hier ondertussen al uit het glas. Glas minuut onder koud stromend water en dan flesje er in uitgieten. Niet hetzelfde maar het doet eens goed!

Terug
Bovenaan