Het NMBS topic

^Omdat het zelfs niet lukt om standaard het juiste aantal wagonnen te voorzien dat de lijn nodig heeft.
En wat jij beschrijft als gespuis; maak ik echt letterlijk hooguit 3keer mee op een jaar :p

plus, als je gewoon een gesprek wilt voeren met je collega's, vrienden, etc. zou je dan ook samengehokt moeten worden met dat gespuis. want da's ook niet stil he.

Ik wil graag een positieve review achterlaten over @Vrouwtje Theelepel en deze bedanken om mij deze morgen veilig naar Brussel te sporen. 👌

Ah, en 9,5/10 voor uw aankondigingen.

En nu de chauffage van die ene coupé laten repareren a.u.b. want dat is daar al de hele week koud. 🥶

Nu kan ik de volgende keer naar u wijzen als mijn vrouw en ik samen sporen i.p.v. de hele tijd ons nog te moeten afvragen 'is dat nu vrouwtje theelepel?'. :unsure:

Ik wil graag een positieve review achterlaten over @Vrouwtje Theelepel en deze bedanken om mij deze morgen veilig naar Brussel te sporen. 👌

Ah, en 9,5/10 voor uw aankondigingen.

En nu de chauffage van die ene coupé laten repareren a.u.b. want dat is daar al de hele week koud. 🥶

Nu kan ik de volgende keer naar u wijzen als mijn vrouw en ik samen sporen i.p.v. de hele tijd ons nog te moeten afvragen 'is dat nu vrouwtje theelepel?'. :unsure:
Chauffage heb ik al door gegeven aan de depannage dienst!

En ik kan niet wijzen want je zei nog niet eens hallo. ☹️
Tenzij jij dat creepy oud mannetje was? 🤪

ja zo een stilte wagon zou ik ook wel willen ze. Om 6u10 is mijn trein en er is altijd een groep kerels die hun hele dag van gisteren vertellen. WTF het is 6u10 gun mij nog een beetje rust

nog maar rap een multi pas gekocht, morgen 10 euro er bij.... pff begint toch duur te worden die NMBS, zeker als je vaak naar airport moet, dan ook nog eens die belachelijke diablo toeslag

Als haltes op je route geannuleerd worden, je 1 halte later blijft zitten dan normaal en van daar af terugkeert naar je eindbestemming, is dat strafbaar met boetes?
Op deze manier is het effectief 15 minuten sneller voor mij dan afstappen en een andere trein te gaan zoeken.

Dag 1: deze trein bestaat uitzonderlijk uit 5 ipv 9 rijtuigen.
Voorlopig wel op tijd 😄
Goede rit naar huis gisteren: sinds de eerste keer in 2 weken slechts 1' vertraging i.p.v. 30~40 minuten.

Minder goed nieuws voor alle pendelaars tussen Gent & Brussel want die haltes hadden ze afgeschaft :p

Dag 1: deze trein bestaat uitzonderlijk uit 5 ipv 9 rijtuigen.
Voorlopig wel op tijd 😄
ge zult nog wel merken dat die uitzonderlijk helemaal niet zo uitzonderlijk is.
of ze rijden wel met het correcte aantal rijtuigen, maar er zit er 1 tussen dat niet toegankelijk is.

Noob vraagje.
Mag je met een Belgisch abonnement een NL trein nemen op Belgisch grondgebied?

Blijkbaar rijden er NL treinen tussen Hasselt en Maastricht.

Als haltes op je route geannuleerd worden, je 1 halte later blijft zitten dan normaal en van daar af terugkeert naar je eindbestemming, is dat strafbaar met boetes?
Op deze manier is het effectief 15 minuten sneller voor mij dan afstappen en een andere trein te gaan zoeken.
Als effectief plots haltes op je trein geannuleerd worden, is dat geen probleem. Bij aangekondigd schrappen denk ik niet. @Vrouwtje Theelepel

Terug
Bovenaan