Silence
Well-known member
Tis eerder een ceremoniële functie heb ik de indruk.
Momenteel ook met 18 minuten vertraging vertrokken.
@Vrouwtje Theelepel toevallig nie terug van Brussel richting Tongeren?
Tis een vrouwelijke conducteur dus er is kans..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis eerder een ceremoniële functie heb ik de indruk.
Sorry, ik moest niet werken vandaag.@Vrouwtje Theelepel toevallig nie terug van Brussel richting Tongeren?
Tis een vrouwelijke conducteur dus er is kans..

Ik probeer tegenwoordig geen ambtenaren maar BG'ers in het wild te spotten op de trein. Met @Vrouwtje Theelepel op kop natuurlijk

Ik probeer tegenwoordig geen ambtenaren maar BG'ers in het wild te spotten op de trein. Met @Vrouwtje Theelepel op kop natuurlijk![]()

Genoteerd, vandaar dat ik gisteren mis was.Ik zal maar eerlijk zijn dan, ik ben een kale vent van 1 meter 90 met bierbuikje.
![]()

De trein is één en al avontuur, wat ze ook allemaal mogen beweren. Vroeger een lange tijd naar Brussel gespoord, dat is een festijn van vetragingen, afgeschafte treinen, vastzitten in een station omdat de trein plots niet meer verder gaat en nog zoveel meer. Dat zijn zelfs geen uitzonderingen meer maar eerder de regel. Doet er mij aan denken dat ik morgen nog eens de trein neem sinds heel lange tijd.FFS. 1 week de trein aan het nemen en al kotsbeu
Check de app gisteren, alle treinen rijden dus ik denk. Kzal een uurtje vroeger opstaan en trein een uur vroeger nemen.
Ik sta op, vertrek naar het station "deze trein rijdt vandaag niet" dus nog 25minuten wachten op de volgende![]()
Hoe dan ook zal mijn man er gerust in zijn, of ik er nu op uit ben een andere vrouw te spotten of een kale reus. Beide mijn type niet.Ik zal maar eerlijk zijn dan, ik ben een kale vent van 1 meter 90 met bierbuikje.
![]()

elke weekdag tussen Gent en de luchthaven

Ik mis het sporen vanuit Bilzen absoluut niet. Had het heel vaak aan de hand dat de trein in Hasselt stopte en niet meer verder naar Bilzen reed of dat ik in de ochtend holderdebolder naar Hasselt moest rijden."opgelet, mogelijk komen aan de volgende halte (waar ik af moet) de laatste 2 rijtuigen niet tot aan het perron en is uitstappen niet mogelijk"
Geen flauw idee hoeveel wagons er nog achter de mijne komen![]()

Ik heb 2 collega's die in Diest opstappen.Ik mis het sporen vanuit Bilzen absoluut niet. Had het heel vaak aan de hand dat de trein in Hasselt stopte en niet meer verder naar Bilzen reed of dat ik in de ochtend holderdebolder naar Hasselt moest rijden.
Nu stap ik op vanuit Diest, wat een zaligheid vergeleken met Bilzen.![]()
, tenzij ge eens wilt babbelen, shoot!Het is zelfs zo erg dat ik soms niet meer durf mopperen op mensen in de trein omdat ik schrik heb dat iemand van BG in de buurt zit en dan bij zichzelf denkt "wat een stomme conductrice is dat."Ik had niet gedacht dat er zoveel forumleden de trein nemen op de lijnen waar ik wel regelmatig passeer.

bij mij is dat tot in Brussel naar The Office kijken op de gsm, en dan na de overstap in slaap vallen, ondanks de luide muziek in mijn oren. en dan wakker schieten als er iemand vriendelijk op mijn schouder tikt.Note to self: vriendelijk goeiemorgen zeggen tegen elke conducteur.
Ik ben zo'n asociaal geval dat 's morgens met draadloze hoofdtelefoon/oortjes de puzzels in de Metro invult. Mijn excuus: geen koffie gehad.![]()
Nog eens sorry héOf nog erger, dat ik eens mopper op iemand van't forum die niet in orde is of niet vriendelijk goedemorgen terug zegt.

Is dat niet gewoon een standaard 10 rittenkaart waarvoor je telkens 1 rit gebruikt voor een klasverhoging.Weet iemand hoeveel een klasverhogingskaart van 10 ritten kost?