Squidward
Well-known member
Update: morgen is er een gesprek met directie, klastitularissen en vader/dochter pestkop één en moeder/dochter pestkop twee.
Van de ergste vroeg de moeder toen ze werd gebeld ‘et vous invitez pour ça???’ Moreel kompas komt dus precies van niet ver. Moeder wou eerst al niet komen, nu dus wel maar ze laat weten wanneer het haar uitkomt (moh echt).
Krijgen we vanavond bericht van de ouders van slachtoffer één dat er in de klasgroepchat gesproken wordt over ‘tongen uitsnijden’.
Dat wicht zit welgeteld sinds 1 september op onze school en heeft al half de klas tot haar minions gemaakt. Ze pesten met meer en meer duchtig verder. Natuurlijk moet iemand al de aanleg hebben en gewoon de aanzet krijgen, tis niet dat Miss een soort Rasputin is, en hebben we ons ferm miskeken op een aantal van die meisjes.
Morgen dus ‘het gesprek’. Ik update wanneer er nieuws is.
Van de ergste vroeg de moeder toen ze werd gebeld ‘et vous invitez pour ça???’ Moreel kompas komt dus precies van niet ver. Moeder wou eerst al niet komen, nu dus wel maar ze laat weten wanneer het haar uitkomt (moh echt).
Krijgen we vanavond bericht van de ouders van slachtoffer één dat er in de klasgroepchat gesproken wordt over ‘tongen uitsnijden’.
Dat wicht zit welgeteld sinds 1 september op onze school en heeft al half de klas tot haar minions gemaakt. Ze pesten met meer en meer duchtig verder. Natuurlijk moet iemand al de aanleg hebben en gewoon de aanzet krijgen, tis niet dat Miss een soort Rasputin is, en hebben we ons ferm miskeken op een aantal van die meisjes.
Morgen dus ‘het gesprek’. Ik update wanneer er nieuws is.
Hebben ze daar allemaal schrik van hun eigen schaduw?
. Moeder was weliswaar niet blij dat ze moest komen en haar insteek was zwaar ‘ja, ze begrijpen niet dat jij aan het zwanzen bent en je dat nooit zou doen’. Ik zeg ‘mevrouw, de krant staat vol met mensen die dat nooit zouden doen’. Moeder is dan uiteindelijk wel een beetje kwaad geworden toen de straf kwam: drie dagen schorsing en toen doorgegeven was dat andere ouders in feite aan de deur van de politie stonden.