Het scootmobieltopic

Avondland

Well-known member
Omdat we allemaal toch een dagje ouder worden ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met een scootmobiel. Wie heeft er al een via het cafetariaplan, hebben jullie issues met de laadkaarten, zijn er al laadpalen geïnstalleerd aan jullie bureautafel of hebben jullie een gezamenlijk laadpunt in de koffiecorner?

Bij ons op werk baal ik wel van de beperkte pimpmogelijkheden van het scootmobiel dat ze aanbieden. Geen gechroomde velgen of neonlichten onderaan, enkel een basic navigatiesysteem van TomTom en een karig onderhoudsbudget - een BG'er onwaardig. Ik zou er graag eentje hebben met uitklapbare messen aan de wielen zodat ik kan voorsteken aan de kassa.

Ik gebruik gewoon mijn scootobiliteitsbudget om mijn kamer in het home te financiëren, dit kan aangezien ik op minder dan 10km van het kerkhof woon

Ik heb van mijn budget speakers en een subwoofer geïnstalleerd. Dan kan heel de buurt meegenieten als ik naar Scooter luister.

“How much is the fish?”

Ik heb nen toe-toe-toe-ter op mijn mobiliteits-scooter en daarmee toe-toe-toe-ter ik naar jou die snelle van kamer 15!!!

Efkes met mijn scootmobiel naar Benidorm. Doei luitjes! 👋

SCOOT_787-8_9V-OFD.jpg

Ik mag de cafetaria niet meer binnen omdat ik te veel gekke bekken zit te trekken dus ik moet m'n eigen plan trekken. Alleen kan mijne bruine dat niet trekken, dus kan ik nooit erop uit trekken. Maar ik ga me dat niet aantrekken, want ik heb toch nooit goesting om te vertrekken. Bovendien heb ik niemand die met mij wil optrekken of ne selfie met mij wil trekken.

Ik mag de cafetaria niet meer binnen omdat ik te veel gekke bekken zit te trekken dus ik moet m'n eigen plan trekken. Alleen kan mijne bruine dat niet trekken, dus kan ik nooit erop uit trekken. Maar ik ga me dat niet aantrekken, want ik heb toch nooit goesting om te vertrekken. Bovendien heb ik niemand die met mij wil optrekken of ne selfie met mij wil trekken.
Ge hebt het dus aan uwe rekker.

Ik heb geprobeerd u uit de context te trekken maar het kon mijn lach niet opwekken dus ik heb mijn bericht niet laten vertrekken

Ge hebt het dus aan uwe rekker.
met mijne buik is de rek al lang uit mijne rekker vertrokken
Ik heb geprobeerd u uit de context te trekken maar het kon mijn lach niet opwekken dus ik heb mijn bericht niet laten vertrekken
ge moet eerst aan het puntje van uw potlood lekken, dat wil al eens ideeën doen opwekken. Moest het dan toch misgaan hebt ge ook een gom om u aan uw fouten te ontrekken, of uw papier te ontvlekken

Ik heb er eene met ingebouwde toiletpot, al meermaals super handig gebleken als ik weer eens niet op tijd bij de toiletten geraak.

Terug
Bovenaan