Het vrouwenpeloton

Nieuwe regels zijn altijd stom tot er iets ernstig gebeurd. Beter voorkomen dan genezen toch ?

De wielrenners hebben ook gestaakt als de UCI helmen wilde verplichten.

------
Er was niet zoveel aan
Maar Prevot is in mijn ogen wel terecht dsq , Volgens de regels dan..
Wijkt van de lijn af en hindert iemand.

Maar dan moest Fretin ook dsq geweest zijn bij zijn ene overwinning. Want was nog iets erger dan Prevot.

Beide waren onopzettelijk, maar duidelijk niet in regel.
Als ze niet van haar lijn wijkt dan kan ze niet voorbij Kopecky (die ook uitkijkt om voorbij Longo Borghini te gaan)

Als ze niet van haar lijn wijkt dan kan ze niet voorbij Kopecky (die ook uitkijkt om voorbij Longo Borghini te gaan)

Ik heb geen heli shot gezien, maar langs vooraanzicht zit ze al naast kopecky als ze dan nog eens opschuift naar het midden van de rijbaan.

Maar misschien was het dan inderdaad een vertekend beeld.

Tsja is te verwachten natuurlijk als je met een peloton met Wiebes daarin naar de meer rijdt, wat verwacht je anders.

100ste overwinning. 10de van het seizoen.
Niet te doen eigenlijk.

Die gaan nu toch niet blijven ronddraaien en met Kopecky naar de meet rijden zeker?! :unsure:
Naar waar dan wel, frituur?
Enkel Lippert heeft nog ploeggenote in de groep er achter zeker?

Kan zoals bij de mannen worden: podium met ex-tourwinnares en 2 ex-WK!

Prevot kan haar banden wel extra oppompen voor de sprint

Die gaan nu toch niet blijven ronddraaien en met Kopecky naar de meet rijden zeker?! :unsure:
Podium verzekeren eh.

Kopecky vlot iedereen eraf gesprint. Iedereen was al blij dat ze er nog zaten en podium konden rijden.
Prachtig gewoon, record pakken (voor wat het waard is) en het nog doen in de WK-trui ook.

Podium verzekeren eh.

Kopecky vlot iedereen eraf gesprint. Iedereen was al blij dat ze er nog zaten en podium konden rijden.
Prachtig gewoon, record pakken (voor wat het waard is) en het nog doen in de WK-trui ook.
Ah, wist niet dat het podium uit vier plaatsen bestaat bij de vrouwen. Weer iets bijgeleerd dan.

Ah, wist niet dat het podium uit vier plaatsen bestaat bij de vrouwen. Weer iets bijgeleerd dan.

Je weet gerust wat ik bedoel..
Wie aanvalt weet dat in de sprint ze waarschijnlijk tekort gaat komen. Als je met 3 dan gelooft dat je niet de traagste sprint gaat rijden is dat niet zo gek.

Niewiadoma heeft wel nog iets geprobeerd. Maar die heeft natuurlijk de explosiviteit van een natte vod... het duurde 5 seconden voordat Kopecky die aanval zelfs had gezien, ze trapte 2 keer en ze zat terug op het wiel...

Niewiadoma heeft wel nog iets geprobeerd. Maar die heeft natuurlijk de explosiviteit van een natte vod... het duurde 5 seconden voordat Kopecky die aanval zelfs had gezien, ze trapte 2 keer en ze zat terug op het wiel...
Goh ja, in de laatste kilometer. Dan is het ook niet meer de moeite eigenlijk hè.

En goh @MrKend54l podium rijden. Mag ik dat dan een zwakke insteek vinden? Het is niet dat Kopecky hier op pad was met 3 nobody's. Niewiadoma heeft hier al 7x top-10 gereden dacht ik dat Ruben zei + Tour-winnares, PFP dan weer meervoudige WK in verschillende disciplines. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat die al blij zijn dat ze hier podium kunnen rijden.

Wat is Kopecky van zins? :wtf:

"beste move dat ze kon doen" aldus Ruben

daar frons ik mijn wenkbrauwen toch even bij hoor

Terug
Bovenaan