Het Zwam-Songfestival

Geachte dames en heren,

Als SEO neem ik hierbij de beslissing om het eerste Zwam-Songfestival te organiseren. De organisatie is een zware taak maar een eer en zal ik met de hoogste professionaliteit op mij nemen. De halve finales vinden plaats in de tent van Bobbejaan Schoepen te Bobbejaanland. De finale zal plaatsvinden tijdens een mosselkoers in een dorp dat later bepaald zal worden.

Zend mij de naam van uw nummer beschrijf uw act en waarom u een goede kandidaat zou zijn voor het muzikaal event van de eeuw.

Ik dank u vriendelijk,

SEO Winnfield

Ik heb verschillende nummers, hierbij zoals gevraagd een overzicht van de namen van mijn nummers:

MisterV GSM
MisterV vast werk
MisterV vast thuis

Als act komt Julie paaldansen.

MisterV vast thuis is een nummer gedeeld met Julie. We zullen een duo-act komen doen. Julie zal paaldansen rond mijn paal.

MisterV vast thuis is een nummer gedeeld met Julie. We zullen een duo-act komen doen. Julie zal paaldansen rond mijn paal.
giphy.gif

Ik zal Julie wel bepalen ty very much

Mijn naam is Brown Sebastian
Het podium is gevuld met een moeras dat aansluit op een vuilnisbelt.

Als de muziek begint dan kom ik traag uit het moeras gekropen, en eens aan land blijkt dan dat ik zwakke benen heb, waardoor ik mijn benen niet stil kan houden, en er constant mee moet zwieberen, zelfs als ik gewoon stilsta. Door al dat gedoe mors ik mijn koffie over mijn hemd en op de grond, en uit die koffievlek komen dan miniversies van mezelf gekropen, en ongelofelijk maar waar, die mini's hebben nóg zwakkere benen dan mezelf.

Na minuut 3 zwieberen er overal benen over het podium, en is het totaal niet meer duidelijk wie nog waar staat, en waar de act zelfs nog over gaat.
Veel wordt er niet gezongen, maar de muziek is wel dreunend en storend, met scherpe vogel geluiden.

Volgens de bookies eindig ik minstens op plaats 2.

Mijn naam is Brown Sebastian
Het podium is gevuld met een moeras dat aansluit op een vuilnisbelt.

Als de muziek begint dan kom ik traag uit het moeras gekropen, en eens aan land blijkt dan dat ik zwakke benen heb, waardoor ik mijn benen niet stil kan houden, en er constant mee moet zwieberen, zelfs als ik gewoon stilsta. Door al dat gedoe mors ik mijn koffie over mijn hemd en op de grond, en uit die koffievlek komen dan miniversies van mezelf gekropen, en ongelofelijk maar waar, die mini's hebben nóg zwakkere benen dan mezelf.

Na minuut 3 zwieberen er overal benen over het podium, en is het totaal niet meer duidelijk wie nog waar staat, en waar de act zelfs nog over gaat.
Veel wordt er niet gezongen, maar de muziek is wel dreunend en storend, met scherpe vogel geluiden.

Volgens de bookies eindig ik minstens op plaats 2.
Ben jij Tommy Cash??
Latte machiatto?

Julie is slimmer dan dat schat. Je onderschat haar. Ze vindt dat je haar niet naar waarde schat.

Terug
Bovenaan