Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sry @hierboven.
Ik wou uw SEO autoriteit geen oneer aandoen
Top en hoe gaat de act er uitzien?Mijn bijdrage zal een herwerkte versie zijn van deze hit:
En het refrein gaat als volgt:
He is D i S E O, he is D i S E O
Alles voor onze opperste leider @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Pluimen in mijn gat, uiteraard...Top en hoe gaat de act er uitzien?
Als die pluim eerst in 't gat heeft gezeten wel opletten voor bruine vlekken van spul dat aan 't stokske hangt.Ik hoop dan wel dat ik ook een pluim op de hoed krijg gespeld van onze immer heilige SEO![]()
Neen dat zal een lange fazantveer zijn mijnen bestenAls die pluim eerst in 't gat heeft gezeten wel opletten voor bruine vlekken van spul dat aan 't stokske hangt.
Iedere deelnemer krijgt een pluim uit de collectie van Eddy Wally. Behalve Mister V die mag het lijk van Mariette op zen hoofd zettenIk hoop dan wel dat ik ook een pluim op de hoed krijg gespeld van onze immer heilige SEO![]()
Ik keur het goed maar die dienen wel live on stage gebeuren zoals bij Laura Thorn.Ik laat mij vertegenwoordigen door Tynna van Abor & Tynna ...
![]()
Baller, baller, ...
@Slyke zal zich persoonlijk engageren om alle kledingwissels persoonlijk in goede banen te leiden.
Met als oefenmodel onmiddellijk Tynna, toch?Ik heb u alvast ingeschreven voor een cursus pitstop omkleden onder leiding van Jani.
Sorry man maar ne man is makkelijker in het begin. Tis starten met Jani als dat lukt is het Kate Ryan. Eindexamen is Margriet Hermans. Daarna Tynna zodat jullie kunnen oefenen voor de showMet als oefenmodel onmiddellijk Tynna, toch?
Onze lyrics zijn klaarSorry man maar ne man is makkelijker in het begin. Tis starten met Jani als dat lukt is het Kate Ryan. Eindexamen is Margriet Hermans. Daarna Tynna zodat jullie kunnen oefenen voor de show
“Je t’adore, dus blijf maar hangen” 
Eerst uw brevet halen. Jani wacht op uIk dat geval zal ik onmiddellijk overgaan tot de kledingwissels van Tynna'tje!
Baller, baller, ...![]()
Tynna
Tynna
Julie is precies rap vergeten? Ik heb ze weer heel de nacht mogen troosten. Waarvoor dankTynna'tje

Die zat bij de ruigen ge hebt uzelf getroostJulie is precies rap vergeten? Ik heb ze weer heel de nacht mogen troosten. Waarvoor dank![]()
En gij weet dat omdat gij ook bij Ruigen zat? MMF? Zal dan met Margrietje geweest zijn.Die zat bij de ruigen ge hebt uzelf getroost
Als SEO zie ik allesEn gij weet dat omdat gij ook bij Ruigen zat? MMF? Zal dan met Margrietje geweest zijn.