Er zijn veel essentiële winkels precies...Ge hebt sjans, da's essentiële business dus geen afspraak nodig!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn veel essentiële winkels precies...Ge hebt sjans, da's essentiële business dus geen afspraak nodig!

Ze bepalen dat op een monty pythonesque manier:Er zijn veel essentiële winkels precies...![]()
heb je het helemaal bekeken? Is het technisch? Want geen goesting in 38 minuten aan niet-technische uitlegVoor de liefhebbers van MQA is het een slechte week, ze komen er bijzonder slecht uit in een nieuw onderzoek.
heb je het helemaal bekeken? Is het technisch? Want geen goesting in 38 minuten aan niet-technische uitleg![]()

heb het nu toch eens volledig gekeken en het is inderdaad redelijk technisch. Wel interessant, imo.Het was zo technisch dat ik alleen maar de conclusies begreep![]()
Het heeft even geduurd, maar de measurements van de home theater waren eerst wat teleurstellend.heb het nu toch eens volledig gekeken en het is inderdaad redelijk technisch. Wel interessant, imo.
Anderzijds, mijn umik1 gekalibreerde microphone is aangekomen en de eerste test bevestigde mijn vermoeden van eerder al.
Een piek van 15 Db rond 41hz, en een iets kleinere piek rond 135hz.
De speakers rollen af vanaf 38hz, dus daar zijn de meetwaarden irrelevant.
EDIT: NA METEN EN EQ filtering: de twee pieken zijn weg! had ik niet zo verwacht en het klinkt cleaner.
Benieuwd wat dat gaat geven op de home cinema straks.
Ik wel, mijn vrouw daar en tegenDus: mocht iemand interesse hebben in een mooie Cayin buizenversterker (met EL34 buizen én een interne DAC)...

Wat scheelt er exact? Want ja misschien is het gewoon de phono en speelt de rest wel mooi met elkaar?Ik heb in een impuls weer eens iets in huis gehaald om te experimenteren: een Cayin CS55-A buizenversterker. Prachtige versterker, super degelijk gebouwd. Maar na slechts 2 dagen al duidelijk dat ie het niet haalt van mijn (ook wel veel duurdere) AVM.
In het verleden, met andere speakers, klonken buizen echt magisch maar met mijn huidige Wilson Benesch klikt het dus niet.
Dus: mocht iemand interesse hebben in een mooie Cayin buizenversterker (met EL34 buizen én een interne DAC)...
.