Post hier uw "Highlander" nummer(s), albums, live versies, etc. Allersoorten "one offs" so to speak.
Een lied, album, renditie en zodus de enige versie/volume/album etc, dat je van een bepaalde band, artiest, ai, kan apprecieëren.
Ik sta altijd wel te poppelen om een deep dive te doen in de discography van een nieuwe artiest die ik ontdek. En meestal valt er wel genoeg te smullen.
Maar soms, stopt het bij het één enkel nummer. En dan vraag ik mij af, terwijl ik mijn nauwelijks waarneembaar sikje streel, waarom. Waarom stopt de appreciatie daar bij dat enige nummer.
Geef gerust maar wat toelichting waarom je denkt dat ene nummer wel te smaken. Of post gewoon zonder iets te zeggen. Allemaal goed.
Deze is voor Kid en Jules
Humor en meligheid is hier altijd wel de weg naar mijn hart. Zonder de videoclip had ik deze vermoedelijk nooit leuk gevonden. Maar ik zal het nooit echt weten.
THERE CAN ONLY BE ONE
Ik sta altijd wel te poppelen om een deep dive te doen in de discography van een nieuwe artiest die ik ontdek. En meestal valt er wel genoeg te smullen.
Maar soms, stopt het bij het één enkel nummer. En dan vraag ik mij af, terwijl ik mijn nauwelijks waarneembaar sikje streel, waarom. Waarom stopt de appreciatie daar bij dat enige nummer.
Geef gerust maar wat toelichting waarom je denkt dat ene nummer wel te smaken. Of post gewoon zonder iets te zeggen. Allemaal goed.
Deze is voor Kid en Jules
Laatst bewerkt: