Hλlf-Life

nothing-ever-happens-v0-xpa4mk3s0e5f1.png

rationally? not really. 😅

irrationally? als in; de wind waaide een horoscoop binnen die ons aanspoorde een headcrab uit te benen om 7 na 7 (197!) op 1 november en met de restanten ervan thee te zetten waarna we het zaksel ervan uitlezen dan... HELL YES! :feelsgood:

De G-Man voice acteur beweerde enkele maanden terug dat we ons dit jaar moesten voorbereiden op unforeseen consequences (2e level van originele Half-Life en een oh shit moment in HL2e2). Dat er iets Half-Life gerelateerd in development is tonen ook alle HLX code leaks aan die in elke source engine update van games als CS2 en DOTA2 gevonden worden. Het after credit einde van HLA stuurt er rechtstreeks op aan. Alsook Gabe Newell zelf die in de dev commentary ervan, als je een klein beetje tussen de lijnen leest, praktisch uitspelt dat het team bezig is aan HL3. Of de leaks rond codename Project White Sands (de white sands missile range ligt in het Black Mesa woestijngebied in New Mexico), of die keer toen Mike Morasky (verantwoordelijk voor de meesterlijke portal soundtrack) tijdens een livestream perongeluk het bestaan van een nieuwe half-life game liet glippen waarna je hem duidelijk ziet toeklappen beseffende dat hij zijn mond voorbij had gepraat. Diezelfde Morasky bevestigde trouwens enkele maanden daarvoor reeds dat hij regelmatig playtest sessies had voor een mysterieus onaangekondigd Valve project.

verschillende bronnen (zoals Tyler Mcvicker en Gabe Follower) die in het verleden wel vaker correct waren ivm valve leaks beweren dat het zover is!

HL1 & 2 kwamen uit in november
HLA werd ook onthuld in november

Counterpoints; vorig jaar november had men ook al bewijs dat HL3 op til was

Begin dit jaar was het al bijna af;

Critical doubt detected, hopium adminstered! Counter-counter point, 4 maand geleden al ging het volgens reddit november worden!

Ik zou kunnen uitweiden over het befaamde long dog painting, de niet bestaande 197 ARG of de ruispatroon analyse van een soundbyte die in een laatste update zat maar heb nu al schrik dat ze mij gaan komen halen om mij in een wit jasje met geknoopte mouwen af te voeren naar een kamer waarvan de muren uit kussens bestaan. Eens het geluid van de door de resonance cascade veroorzaakte portal storm als trompetgeschal de terugkomst van de Freeman aankondigt wil ik erbij zijn verdorie. ;p

In any case, ik volg de community; morgen is het eindelijk zover. en als het morgen niet is zal het morgen wel morgen zijn. :biglaugh:

Heet van de naald;
d2fro32wcpzf1.png

November aankondiging van GTA VI voor november release volgend jaar. You can't make this up. What does this mean?! Dem November feels are intensifying.

lws68e277gkf1.png

Fuck this noise. Morgen!

h3n6zmv5309e1.jpeg

Laatst bewerkt:
Half Life 3 moet er toch ooit komen? Ze kunnen zo'n succesvolle reeks niet zomaar laten uitsterven. Zou financieel ook niet interessant zijn.

Ik weet nog the crowd reaction wanneer de trailer getoond werd door Sony op één of andere beurs van The Last Of Us 2. Wat moet dat niet zijn als men plots op dezelfde manier HL3 zou aankondigen?

Ik weet nog the crowd reaction wanneer de trailer getoond werd door Sony op één of andere beurs van The Last Of Us 2. Wat moet dat niet zijn als men plots op dezelfde manier HL3 zou aankondigen?
Moest valve een soort van console uitbrengen, gegarandeerd dat Half life 3 dan exclusief erop uitkomt

Ngl, maar ben da gedoe en zogezegd nieuws over Half-Life 3 kotsbeu... Ja, ik wil ook wel nog dat die game er komt maar telkens weer da 'nieuws', dat er dan amper tot nie blijkt te zijn... We zullen wel zien wanneer ze het aankondigen, of nie.

Wel interessante stuff van Valve met hunne nieuwe Steam Controller (die ik wel ga kopen, denk ik), idem voor de VR bril (als de prijs meevalt).

Ik was hyped toen ik die steam machine zag totdat ik de specs zag.

Dan zou ik eerder de nieuwe Xbox kopen die veel krachtiger (en duurder) gaat zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan