Hockey

Jammer. Alweer die shootouts. Kan je toch op trainen?

Op de training vliegen ze er allemaal in....

Maar in een wedstrijd met 15.000 man op de tribune is alles anders.

Ballenghien, normaal de meest zekere shoot-outer, durfde hem niet eens te nemen vandaag.

Vanden Borre en Blockmans laat je liever geen shoot-out nemen volgens mij.

Maar als we eerlijk zijn was de uitslag verdiend. Argentinië was iets beter in de wedstrijd.
En die shoot-outs zijn uiteraard een feest voor de objectieve kijker.

Arrrgh echt man ! Wat zijn die Red Panthers toch soms zo frustrerend om naar te kijken. Om te beginnen al weer te veel strafcorners weg gegeven maar ik vond ze vooral heel zwak in de shootouts... Zeer zwakke poging van Vandenborre. Ik zou het zelf mss niet beter kunnen maar als ex-hockeyer zou ik tenminste meer moeite gedaan hebben... Een keer naar rechts gaan, dan naar links met de rug naar de keeper proberen te staan en dan snel rond de as en (hopelijk) in doel. Wat doet Vandenborre: gewoon beetje richting de keeper en de bal er gwn tegen knallen.... Dom, echt dom.

Verdiend 4des. Sorry om dit te moeten zeggen.

Allé dat is een Olympisch diploma en helemaal niet slecht hé. Had je dit op voorhand gezegd was iedereen blij :)
Maar ze hebben toch echt een (zilveren) medaille laten liggen. Men mag ook eens in eigen boezem kijken.

Straks allemaal voor Nederland juichen? Dit lijkt me een vrij saaie finale te worden. Ik zeg 4-0 winst voor Oranje.

(Na 20 jaar hockeydominantie bij de dames zullen de meeste Nederlanders niet wakker liggen van een nederlaag overigens)

Straks allemaal voor Nederland juichen? Dit lijkt me een vrij saaie finale te worden. Ik zeg 4-0 winst voor Oranje.

(Na 20 jaar hockeydominantie bij de dames zullen de meeste Nederlanders niet wakker liggen van een nederlaag overigens)
Dju man gij zij irritant met uw “voor Nederland juichen”. Het lijkt wel of je het expres doet. Natuurlijk gaan wij straks niet allemaal voor Nederland juichen, het zijn namelijk de Belgian Cats tegen Frankrijk, wat interesseert Nederland-China ons.

Je mag straks alleen klaar gaan komen als ze weer eens een onsportieve Nederlandse actie doen. ahja dat is passie..

Terug
Bovenaan