Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

),
)Ja ik heb mijn GSM nummer lang geheim kunnen houden maar ze hebben mij (ad random - op goed geluk?) nu toch gevonden.Nog mensen die dezer dagen worden bestookt met telefoontjes door deze nummers? Blokkeren lijkt uiteindelijk weinig zin te hebben, want ze bellen toch terug met een ander nummer.
![]()
(Leuk, zo op vakantie...)

De samenwerking/communicatie tussen de verschillende scammers zal niet optimaal verlopen precies.Ja na poging 10+ zouden ze toch moeten weten dat ik alles blokkeer en nooit opneem.
Ik blijf echter gewoon telefoon krijgen. Frustrerend tot en met.
Ik vind het ook vreemd dat mijn telefoon maar heel kort overgaat, alsof ze zo gewoon willen checken of het een geldig nummer is of zo. Is dit bij jou ook het geval?Ja ik heb mijn GSM nummer lang geheim kunnen houden maar ze hebben mij (ad random - op goed geluk?) nu toch gevonden.
Na poging 10+ zouden ze toch moeten weten dat ik "asap" het nummer blokkeer en echt nooit opneem.
Ik blijf echter gewoon telefoon krijgen. Frustrerend tot en met.
Neen ze blijven bellen tot aan de voicemail maar dan stopt het, ze spreken nooit iets in.Ik vind het ook vreemd dat mijn telefoon maar heel kort overgaat, alsof ze zo gewoon willen checken of het een geldig nummer is of zo. Is dit bij jou ook het geval?
Uiteindelijk nog één keer gebeld, en dat was het * klopt af *.

Bij mij was't vorige week "Hello Rayan, I've arrived in Sint Woluwe Lambrechts.. blablabla" Nu al de 2e keer op korte tijd zo'n scamberichten op whatsapp. Blijkt om crypto stuff te gaan.Hello I am sorry but are you Jason? Or did I have the wrong number?
(De foto / avatar was wel een mooie dame (Maar in het echt is dat ne vieze vent!),
dat hebben we dan toch weer gehad)
Ik weet niet waarom. Tot voor kort viel het nog mee, maar sinds enkele weken krijg ik en vrouwlief aldus (2 verschillende GSM nummers) non stop telefoon van onbekenden (we nemen nooit op). En elke dag de ene email na de andere (domein blokkeren helpt gene zak)Bij mij was't vorige week "Hello Rayan, I've arrived in Sint Woluwe Lambrechts.. blablabla" Nu al de 2e keer op korte tijd zo'n scamberichten op whatsapp. Blijkt om crypto stuff te gaan.

Zou kunnen dat scammers uw nr toevallig gebruikt hebben:Ik heb iets heel raar vandaag.. Er bellen mij 2 mensen op maar pak niet op want ken het nummer niet. Ze vragen via Whatsapp wie ik ben en waarom ik ze heb gebeld, maar ik heb helemaal niet gebeld. Ze sturen een foto van hun recente telefoongeschiedenis en daar staat mijn nummer dat ik gebeld heb?? De eerste had opgepakt en het zou een vrouw geweest zijn.
Is dat mogelijk om via mijn nummer andere te bellen?
De tweede keer was ik eigenlijk aan de telefoon met mijn papa terwijl ze gebeld werd.
Itsme: Onze app is onlangs bijgewerkt! Om de app ye blijven gebruiken moet uw account opnieuw gekoppeld worden. Ga naar: Itsme.be-77.info/koppelen
Ik krijg tegenwoordig elke dag telefoon, whatsapp, emailtjes. Non stop. Ik neem nooit op, en ik blokkeer het nummer dat belt. Mailtje krijgen is asap in mijn spamlijst. Whatsapp van een zekere Fanny --> Die dame blokkeer ik meteen. Enzovoorts ..Ik moet zeggen dat ik veel minder scammy telefoontjes krijg sinds ik me op die belmeniet lijst of hoe heet het ook alweer, gezet heb met al m'n vaste en mobiele nrs.
Voor m'n gsm nr. die nu mee in de cloud centrale zit heb ik zelfs een whitelist opgezet met enkel familieleden, vrienden en belangrijke nummers voor mensen die me dus rechtstreeks mogen bellen erop, alle andere vliegen naar de IVR van de zaak. Als de zaak gesloten is, basta kan niemand me nog bellen behalve de whitelist. Heb toch een noodnummer voor dringende zaken, want sommige klanten zouden echt durven bellen rond 19u30 voor niet dringende zaken...
Wat een verademing tegenover vroeger.

Sturen dat je voor "die goede kennis"te vermoorden 4000 wil gevenVandaag voor het eerst een doodsbedreiging als spam gekregen
'Een goede kennis' zou een hitman op mij hebben afgestuurd, maar ik kon die mens nu afkopen voor €2000 in bitcoins...
Wel eens iets anders dan het zoveelste 'gemiste' pakket, 'gewonnen' prijs of 'gewillige' dame.

Toevallig hier net hetzelfde vandaag. Er is iemand ingehuurd om mij te vermoorden en er is daarvoor zelfs een contract opgesteld.Vandaag voor het eerst een doodsbedreiging als spam gekregen
'Een goede kennis' zou een hitman op mij hebben afgestuurd, maar ik kon die mens nu afkopen voor €2000 in bitcoins...
Wel eens iets anders dan het zoveelste 'gemiste' pakket, 'gewonnen' prijs of 'gewillige' dame.