The Magical Taz
Well-known member
Lachen met de politie die eens mee is met de technologie.
Ts ts ts.
Ts ts ts.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn grootmoeder ook. Had indertijd een nieuwe pan nodig en de rest van de potten en pannen heb ik gekregen omdat ik toen net alleen ging wonen. Op zich wel goed materiaal want ik gebruik die nog steeds.Helaas mijn schoonzus ingetrapt en heeft toen potten gekocht voor mij toen ik voor eerste keer ging verhuizen 13 jaar terug.![]()
Uw oma scammen! Hoe durf je!Mijn grootmoeder ook. Had indertijd een nieuwe pan nodig en de rest van de potten en pannen heb ik gekregen omdat ik toen net alleen ging wonen. Op zich wel goed materiaal want ik gebruik die nog steeds.

Neenee iemand kwam met zo'n set aan haar deurUw oma scammen! Hoe durf je!![]()
ik had er zelf niets mee te maken.Geachte relatie,
Wij hopen dat deze boodschap u in goede gezondheid bereikt.
Wij moeten u op de hoogte brengen van een administratieve fout die is opgetreden met betrekking tot een eerdere transactie. Na een zorgvuldige herziening van onze administratie hebben we vastgesteld dat er een openstaand bedrag van €421,21 van ons aan u verschuldigd is.
Om dit ongemak zo snel mogelijk op te lossen, vragen wij u vriendelijk om uzelf te verifiëren voor het verwerkingsproces van de betaling.
Vraag hier uw terugbetaling aan.
Indien u vragen heeft of hulp nodig heeft bij de verificatie, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking en begrip in deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Fluvius
Uw e-mailadres heeft een donatie van € 950.000,00 gewonnen

Allemaal heel erg, maar Shanna is toch een kalle hoor. Die link zag er al vrij fishy uit en dan nog eens een telefoontje van Card Stop. We zullen het steken op onwetendheid, maar in deze tijden is enige argwaan niet slecht.![]()
Vrouw uit Varsenare opgelicht voor 25.000 euro
Een vrouw uit Varsenare is zo'n 25.000 euro kwijt nadat ze werd opgelicht via het internet.www.focus-wtv.be
Zou dit echt kloppen? dat die vrouw wellicht alles kwijt is?
ik dacht toch dat banken verzekerd waren hiertegen, en dat je bij oplichting je geld terug kreeg via de banken?
Uiteraard niet als je zelf erg slordig bent door , ik zeg nu maar wat, overal je pin code en bankrekening na te laten. Maar hier lijkt dit toch niet het geval?
Goh ja voor ons misschien wel, maar die link bevatte geen zo'n heel erg vreemde tekens hé, of chinese teksten...Allemaal heel erg, maar Shanna is toch een kalle hoor. Die link zag er al vrij fishy uit en dan nog eens een telefoontje van Card Stop. We zullen het steken op onwetendheid, maar in deze tijden is enige argwaan niet slecht.
Goh ja voor ons misschien wel, maar die link bevatte geen zo'n heel erg vreemde tekens hé, of chinese teksten...
Het was een nederlandstalige link met de vermelding payconiq. Ik ben zeker dat een gemiddelde internet persoon zonder al te veel background, daar ook zou inlopen.
En als je dan in paniek bent, en je vermoed dat er iets niet klopt of pluis is, dan sla je natuurlijk nog meer in paniek.
Dat je dan opgebeld word door uw bank (ja zo'n zaken lijken mij toch wel courant) van vreemde verrichtingen, ja dan beschouw je dit als een helpende hand natuurlijk.
Je kan nu nog discussieren dat het haar bank niet was, maar ahum "cardstop" , die haar opbelde.... Vele mensen denken gewoon dat dit allemaal hetzelfde is.
Al kan je natuurlijk ook de vraag stellen: Als je het verschil niet kent tussen cardstop en uw eigen bank, wat doe je dan nog op internet(handel).
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is dus blijkbaar al sinds 2015 er:
Had dit geplaatst in economie maar past hier beter :![]()
Vrouw uit Varsenare opgelicht voor 25.000 euro
Een vrouw uit Varsenare is zo'n 25.000 euro kwijt nadat ze werd opgelicht via het internet.www.focus-wtv.be
Zou dit echt kloppen? dat die vrouw wellicht alles kwijt is?
ik dacht toch dat banken verzekerd waren hiertegen, en dat je bij oplichting je geld terug kreeg via de banken?
Uiteraard niet als je zelf erg slordig bent door , ik zeg nu maar wat, overal je pin code en bankrekening na te laten. Maar hier lijkt dit toch niet het geval?
Had dit geplaatst in economie maar past hier beter :
Dit is schrijnend en spijtig genoeg geen alleenstaand geval. Ik vind persoonlijk dat dit alle dagen in de kranten en TV nieuws moet komen om de mensen hierover te informeren en zo te vermijden dat er meer slachtoffers vallen. Steek dit in godsnaam toch in programma's als thuis, familie, like me en misschien zelfs een nieuwe aflevering van de kampioenen. Wetende dat er quasi niemand zijn geld terugziet en de daders ongestraft kunnen voortdoen.