Heb je al eens inde spiegel gekeken. Je kan niet alles op haar steken, praat erover dat doet wonderen. En hoe oud is jullie kind je ,
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is de vrouw na geboorte van kind ook nooit meer met de pil gestart, ze was zelf enorm verrast wat voor effect die pil eigenlijk had op allerhande dingen.Been there. Done that. In the end lag het aan mij en had zij er geen plezier meer aan. Nu heeft ze er wel terug plezier in en gaan we naar 2-3x per week.
Ik spreek niet over een ander maar bij mij lag het aan MIJ. En ook natuurlijk aan het gebrek aan communicatie bij mijn vrouw. Als de vrouw er terug plezier in heeft, is alles terug ok. Vergeet ook niet de invloed van de pil. Eigenlijk zou die verboden moeten worden. Die pil doet wat met een vrouw (negatief)
Waarom zou het niet normaal zijn om die vraag aan uw vriendinnen te stellen? De vraag die ze gaat gesteld hebben is "is het normaal dat ik nooit zin in seks heb met Mac-bc" he. En gezien de thuissituatie zou ik ook zeggen dat dat normaal is.maar zijn madam gaat wel bij haar vriendinnen bevestiging zoeken dat een aseksueel leven heel normaal is... dat lijkt me wel heel wat verder te gaan dan "niet ontspannen genoeg" e.d.
maar zijn madam gaat wel bij haar vriendinnen bevestiging zoeken dat een aseksueel leven heel normaal is... dat lijkt me wel heel wat verder te gaan dan "niet ontspannen genoeg" e.d.
En dat kan ook op meerdere manieren gezegd worden natuurlijk.
Zij stort bij haar vriendinnen haar hart uit dat ze geen zin heeft in seks en hij haar onder druk zet.
Kan zijn dat die vriendinnen haar gewoon steunen. "Er is niets mis met jou. Ge zijt moe, gestresseerd. Dan is dat niet raar dat je geen zin hebt. Dat betert wel als de kinderen wat groter zijn."
Of de nadruk komt op de druk om toch seks te hebben. En vriendinnen zeggen: "Ahja dat werkt bij mij ook niet hoor. Ik moet toch wel wat in de mood zijn. Dat ge niet op bevel geil kunt worden is niet raar. Elkaar onder druk zetten voor seks is niet ok."
Dan zeggen die vriendinnen helemaal niet dat een relatie zonder seks normaal is. Dan zeggen die dat het gezien de context niet raar is.
Als zij dan in een ruzie zegt dat die vriendinnen dat ook normaal vinden en mac-bc pikt dat op als dat ze een seksloze relatie normaal vinden, zit het probleem in dat stukje, niet in wat die vriendinnen zeiden.
En dat ze dat met hun bespreekt, lijkt mij ook logisch. Als uw partner niet meer uw steun en toeverlaat is, ga je die steun elders zoeken. Dus goed voor haar dat ze vriendinnen heeft waarbij ze ook met zoiets persoonlijks op zo'n moment terecht kan.
Maar praat dan over het probleem ipv ruzie te maken, bespreek het onderling, zoek professionele hulp, maak tijd voor elkaar zonder de kinderen, leer elkaar terug vinden in de relatie.Maar laten we dat gedachtenexperiment even verderzetten:
Je vindt dat je je partner niet onder druk mag zetten. Hartverwarmende gedachte.
Maar je "steun en toeverlaat" jarenlang sex ontzeggen, afwimpelen en je niet aan afspraken houden, dat is dus niet "een partner onder druk zetten"?
allemaal goed en wel, als het over een paar dagen of weken ging.
het gaat hier over JAREN. Een seksloze relatie van jaren.
Die "context" werd blijkbaar totaal gemist of tenminste botweg genegeerd in de fantasierijke, begripvolle zoektocht naar verzachtende omstandigheden voor Mac's madam.
Maar laten we dat gedachtenexperiment even verderzetten:
Je vindt dat je je partner niet onder druk mag zetten. Hartverwarmende gedachte.
Maar je "steun en toeverlaat" jarenlang sex ontzeggen, afwimpelen en je niet aan afspraken houden, dat is dus niet "een partner onder druk zetten"?
mac-bc, ben jij het?Los van dit topic heb ik soms gevoel dat vrouwen veel seks willen, eens ze hun kinderen hebben waar ze het voor doen. En dan mag de man op zijn kin kloppen ik wil niet veralgemenen. Dat is ook zo met uiterlijk eens ze ne vaste man hebben boeit het hen soms niet zozeer om nog goed uit te zien voor de partner. Als ik mis ben mogen jullie het ook zeggen...
Los van dit topic heb ik soms gevoel dat vrouwen veel seks willen, eens ze hun kinderen hebben waar ze het voor doen. En dan mag de man op zijn kin kloppen ik wil niet veralgemenen. Dat is ook zo met uiterlijk eens ze ne vaste man hebben boeit het hen soms niet zozeer om nog goed uit te zien voor de partner. Als ik mis ben mogen jullie het ook zeggen...