Hoe kan ik minder braaf overkomen zonder platvoers te worden?

Idd zoals hier reeds is aangehaald. Je problemen niet ontwijken maar gewoon aanpakken.
Is dat niet juist wat hij vraagt? Hoe doe je zoiets? Voor jou misschien heel vanzelfsprekend maar dat hoeft niet zo te zijn voor een ander.

Topic Starter; kan het zijn dat je wat initiatiefloos of afwachtend overkomt? Of heb je het idee dat mensen (met name vrouwen) zich al snel bij jou op hun gemak voelen? Dat is vanaf hier lastig te zien. Heb je het die vrouw(en) al eens gevraagd? Als je ze duidelijk maakt dat jij je bij hun besluit neerlegt en echt een eerlijk antwoord op jouw vraag op prijs stelt, maak je kans op een eerlijk antwoord.

Wie weet vond/vind ze je gewoon een degelijke man voor een stabiel leven mee op te bouwen en gaat ze voor de seks en voor kinderen te verwekken elders?

Laatst bewerkt:
Ge zou daar van verschieten.

Ga maar eens op de r/deadbedrooms of r/marriage subreddits kijken. Da's 60/40% mannen/vrouwen die klagen dat hun partner een te laag libido heeft.
Van de populatie die daar zit. Niet van alle heteroseksuele getrouwde mensen.

Een uitspraak als 'na x jaar ist gedaan'slaat ook nergens op voor mij. Als ge in een langere relatie zit zijn er altijd periodes met meer en minder. Ik heb zelf echt geen constant cijfer voor de laatste 20 jaar.
Uzelf en uw zin zijn namelijk geen eilandjes en kunnen wel degelijk leiden onder dagdagelijkse dingen (frustraties met elkaar maar ook stress van het werk, drukte van kleine kinderen, problemen met zelfbeeld).

En wat is ook te laag. Een mismatch tussen u en uw partner betekent niet dat de ene per se te laag is en de andere te hoog.

Maar goed, discussie doet er niet toe want topicstarte is compleet onbetrouwbare verteller (poef nooit seks meer zonder reden!, en niemand wil mij want te braaf - behalve die 20 op mijn teller). Laat staan dat hij zou luisteren naar enig zinnig woord.

‘zou jij een vrouw verleiden op haar werk’’

Wat is daar mis mee? Sterker nog op NL is het werk de ontmoetingsplaats nummer 1 voor aan een partner te geraken.
Dat cijfer is maar liefst 22 (!) %.

En in België zullen de cijfers wel gelijklopen denk ik? Echter ik kon niet meteen cijfers terug vinden.

Uit een onderzoek blijkt dat 22% van de bevolking zijn of haar partner op het werk heeft ontmoet.
@makila Hij bedoelde niet een collega verleiden op het werk (waar uw artikel op doelt), maar een random vrouw verleiden terwijl ze aan het werk is.

@makila Hij bedoelde niet een collega verleiden op het werk (waar uw artikel op doelt), maar een random vrouw verleiden terwijl ze aan het werk is.
Ik vind dat dit moet kunnen. Als je plots denkt de vrouw van uw leven voor u te zien staan (Of liefde op het eerste gezicht bestaat laat ik even in het midden) en je weet: Ik ga ze echt nooit meer terugzien. Ga je dan niks doen omdat die random vrouw aan het werk is en die kans laten passeren? :tongue:

Maar dan kan je beter gewoon je telefoonnummer afgeven en haar verder niet storen (ze is namelijk druk bezig met haar werk). Is het effectief de vrouw van uw leven dan zal ze zelf wel actie ondernemen tijdens haar pauze of u nadien opbellen niet?

Maar goed, dit topic gaat al even niet meer over het oorspronkelijk topic.

Laatst bewerkt:
TS, kan het zijn dat je er gewoon braaf uitziet? Fletse kleren, praktische haarstijl?
Van iemand die op zijn uiterlijk let, ga je al sneller verwachten dat die op zijn uiterlijk let met een bepaald doel (aka om te verleiden).

Ik vind dat dit moet kunnen. Als je plots denkt de vrouw van uw leven voor u te zien staan (Of liefde op het eerste gezicht bestaat laat ik even in het midden) en je weet: Ik ga ze echt nooit meer terugzien. Ga je dan niks doen omdat die random vrouw aan het werk is en die kans laten passeren? :tongue:

Maar dan kan je beter gewoon je telefoonnummer afgeven en haar verder niet storen (ze is namelijk druk bezig met haar werk). Is het effectief de vrouw van uw leven dan zal ze zelf wel actie ondernemen tijdens haar pauze of u nadien opbellen niet?

Maar goed, dit topic gaat al even niet meer over het oorspronkelijk topic.
Verschilt al als het op café is of in een winkel, op een vlieger (looking at you, Trump),..
Dikwijls moeten die zich houden aan de regels van hun zaak zijnde vriendelijk zijn. Er lopen 100.000 vrouwen van uw leven rond (imo), laat de dees maar gerust.

Begint trouwens al met iets van menselijke interactie en chemie te hebben ook, iets wat dikwijls verloren gaat op BG.

Bizarre openingspost. Het begint met "mijn vrouw heeft geen interesse meer in seks" en de voorgestelde oplossing is "laat ons eens samen naar een parenclub gaan". Als het de bedoeling was om de uitersten van een spectrum op te zoeken is het alvast gelukt maar ik denk nu niet dat het een serieus voorstel kan zijn om, met een vrouw die aangeeft eigenlijk niet zo veel zin te hebben, het open te trekken naar vreemde mannen en/of vrouwen.

Een meer evidente aanpak lijkt me, al dan niet onder begeleiding, een gesprek aan te gaan over verschil in wensen, verwachtingen, libido's of hoe je het ook wil noemen. Maar in eerste instantie op de relatie gericht en niet meteen de vlucht vooruit om wil in het rond te beginnen poepen. Je kan toch onmogelijk denken dat dit "de" oplossing zal zijn.

Als uw vrouw geen zin meer heeft in seks dan moet je u afvragen of jij zin hebt in een leven zonder seks, of met enkel zelfbediening. Daarna deel je uw standpunt met uw vrouw en je vraagt haar wat zij denkt dat een oplossing kan zijn. Jij deelt ook uw voorstellen waar je al over hebt nagedacht, bijvoorbeeld dat je de vrijheid wil op met anderen, al dan niet sekswerkers, seks te hebben. Of dat je samen naar een therapeut wil gaan met als doel je onderlinge seksleven terug aan te wakkeren. Of uit elkaar gaan. Maar het voorstel "samen naar een parenclub gaan" lijkt me kant noch wal te raken.

Ik vraag mij dan ook af of de openingspost wel serieus bedoeld is of een beetje van trololol. Want heel die post gaat een beetje alle kanten uit en slaat op niet veel IMHO. Er komt ook verder geen reactie meer van TS.

Ik zou beginnen met mijn pet omgekeerd te dragen om die bad boy vibe te creëren, rest komt vanzelf.
IMG_9899.jpeg

Terug
Bovenaan