Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@kay-gell ze roepen u denk ikmaar Instagram vind ik dan wel weer kak![]()

Opmerking: Ik begrijp dat dus niet dat tegenwoordig iedereen spellekes ligt te spelen op zijne GSM. Als je slechte ogen hebt en je ligt te staren op zo'n klein fucking scherm. Of ze moeten GSM's 10x zo groot maken, ja OK![]()
Ik heb mijne tablet een tijdje geleden verkocht. Dat bracht dan nog iets op.Dat noemen ze tablets of phablets als die term nog in gebruik is..
). Bij Samsung tegenwoordig ne Tab.Heeft er dat echt iemand gezegd tegen u (en vice versa)? Of was het een ludieke invulling van uw probleem met jongeren?Jonge kerel: Dat gij op een laptop zit te kijken naar blote tieten! Gebruik eens een GSM zoals elke normale mens!
Ik: Wacht. Jij over 30 jaar. ZONDER bril op. Kan je de tieten nog zien op dat kleine scherm van uw GSM?
En NEEN je mag NIET kijken op je laptop, dat is voor abnormale mensen!
Opmerking: Ik begrijp dat dus niet dat tegenwoordig iedereen spellekes ligt te spelen op zijne GSM. Als je slechte ogen hebt en je ligt te staren op zo'n klein fucking scherm. Of ze moeten GSM's 10x zo groot maken, ja OK![]()
Dat van die tieten is niet waar natuurlijk.Heeft er dat echt iemand gezegd tegen u (en vice versa)? Of was het een ludieke invulling van uw probleem met jongeren?

trusthuisik zit bij de 8.7 procent, waar zijn al die andere oude zakken naartoe?![]()