Hoe oud ben jij?

In welk jaar ben jij geboren?

• 2007-2011

Stemmen: 4 0,6%
  • 2002-2006

Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

Stemmen: 17 2,6%
  • 1992-1996

Stemmen: 98 15,2%
  • 1987-1991

Stemmen: 260 40,4%
  • 1982-1986

Stemmen: 151 23,5%
  • 1977-1981

Stemmen: 64 10,0%
  • 1972-1976

Stemmen: 27 4,2%
  • 1967-1971

Stemmen: 12 1,9%
  • 1962-1966

Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

Stemmen: 4 0,6%

• Totaal aantal stemmers
    643
Jonge kerel: Dat gij op een laptop zit te kijken naar blote tieten! Gebruik eens een GSM zoals elke normale mens!
Ik: Wacht. Jij over 30 jaar. ZONDER bril op. Kan je de tieten nog zien op dat kleine scherm van uw GSM?
En NEEN je mag NIET kijken op je laptop, dat is voor abnormale mensen!

Opmerking: Ik begrijp dat dus niet dat tegenwoordig iedereen spellekes ligt te spelen op zijne GSM. Als je slechte ogen hebt en je ligt te staren op zo'n klein fucking scherm. Of ze moeten GSM's 10x zo groot maken, ja OK :)

Opmerking: Ik begrijp dat dus niet dat tegenwoordig iedereen spellekes ligt te spelen op zijne GSM. Als je slechte ogen hebt en je ligt te staren op zo'n klein fucking scherm. Of ze moeten GSM's 10x zo groot maken, ja OK :)

Dat noemen ze tablets of phablets als die term nog in gebruik is..

Dat noemen ze tablets of phablets als die term nog in gebruik is..
Ik heb mijne tablet een tijdje geleden verkocht. Dat bracht dan nog iets op.
Bij Apple noemt dat nu ne Ipad (niet te verwarren met ne IpOd ;)). Bij Samsung tegenwoordig ne Tab.

Van phablets heb/had ik nog nooit gehoord, dat bestaat blijkbaar ook als (algemene) (be)naamgeving.

Jonge kerel: Dat gij op een laptop zit te kijken naar blote tieten! Gebruik eens een GSM zoals elke normale mens!
Ik: Wacht. Jij over 30 jaar. ZONDER bril op. Kan je de tieten nog zien op dat kleine scherm van uw GSM?
En NEEN je mag NIET kijken op je laptop, dat is voor abnormale mensen!

Heeft er dat echt iemand gezegd tegen u (en vice versa)? Of was het een ludieke invulling van uw probleem met jongeren?

Heeft er dat echt iemand gezegd tegen u (en vice versa)? Of was het een ludieke invulling van uw probleem met jongeren?
Dat van die tieten is niet waar natuurlijk. ;)
Dat ik een GSM moest gebruiken ipv laptop heeft een jonge gast effectief tegen mij gezegd.
In praktijk heb ik daar natuurlijk niet op gereageerd.

Dus het is wel deels waar, deels heb ik er een grapje rondgebouwd. Anders is het maar saai.

Terug
Bovenaan