Hoe oud ben jij?

In welk jaar ben jij geboren?

• 2007-2011

Stemmen: 4 0,6%
  • 2002-2006

Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

Stemmen: 17 2,6%
  • 1992-1996

Stemmen: 98 15,2%
  • 1987-1991

Stemmen: 260 40,4%
  • 1982-1986

Stemmen: 151 23,5%
  • 1977-1981

Stemmen: 64 10,0%
  • 1972-1976

Stemmen: 27 4,2%
  • 1967-1971

Stemmen: 12 1,9%
  • 1962-1966

Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

Stemmen: 4 0,6%

• Totaal aantal stemmers
    643
Ik zit nog wel een stuk van de 30 af, maar ik heb tbh wel 'schrik' om 30 te worden. Ik ben van nature een 'spring in't veld' en nogal speels (mijn vriendin zegt altijd dat ik precies nog 14 ben :thinking:), en ik ga het wel moeilijk hebben om op een leeftijd te komen dat dat sociaal not done meer is.
Ik heb het zelfs nu soms al moeilijk dat ik 'al' 24 ben en dat de zotte studentenjaren, zeker tijdens corona, echt voorbijgevlogen zijn.

Al denk ik wel op een goed 'pad' te zitten om ook in de toekomst nog altijd een gevuld sociaal leven te hebben en het leven meer gaat zijn dan enkel werken + thuis. Ik heb totaal geen kinderwens en ook mijn goede vrienden (zijn voor een stuk holebi's) hebben dat totaal niet, terwijl je bij andere mensen van midden de 20 vaak al wel hoort hoe ze volop hun 'huisje-tuintje-vrouwtje-kindje'-toekomst aan het plannen zijn.

Enfin, mijn vader is een stuk in de 50, heeft 3 kinderen en gedraagt zich qua feesten/vrienden nog altijd alsof 'em 20 is, dus het kan en zo zie ik mij in de toekomst ook (wel minus 3 kinderen, mag er niet aan denken). Het leven moet een feest zijn, niet van die saaie kak dat alleen bestaat uit werken, het huishouden doen en kindjes maken.

Geen betere manier om je terug jong te doen voelen dan kinderen hebben hoor, ik sta hier elke dag te shaken op K3, Kinderen voor kinderen, ...

Geen betere manier om je terug jong te doen voelen dan kinderen hebben hoor, ik sta hier elke dag te shaken op K3, Kinderen voor kinderen, ...
ik vind het ook zalig dat ik, sinds ik een kind heb, weinig tot geen "gêne" meer heb (al is dit waarschijnlijk in combinatie met ouder worden)

Als ik zeg dat ik me terug jong wil voelen wil ik me eerder 25 voelen dan 5. :unsure:

Hoewel. Als ik terug zou keren in de tijd, zou ik terug 12 willen worden. Ik kwam toen net van een dorpschool en ging naar een grote school waar ik aanvankelijk wat verloren liep en helaas ook gepest werd. Ik kroop tussen 12 en 15 enorm in mijn schulp en ik denk dat die periode nog altijd een effect heeft. Ik zou toch heel anders in het leven hebben gestaan als ik die periode op een betere manier was doorgekomen.

Maar dat is het leven: het gaat in één enkele richting en het heeft geen zin om te lang te blijven stilstaan in het verleden.

45, doe nog steeds m'n krachttraining/boks, ok 't is geen 4x meer maar 2x/week, maar mag toch eigenlijk echt niet klagen over m'n fysiek.
Wat ik echt mis, zijn mijn reizen, vooral de verre reizen, met een kind van 2 is dat moeilijk.
Gamen mag ik niet over klagen, mijn vriendin geeft me daar genoeg ruimte voor, maar dus eigenlijk kan ik niet teveel klagen.
#tismaarhoeoudgeuvoeltzeker
Dat geeft courage. Ik dacht dat ik binnen hier en 2 jaar de kickboks ging mogen stoppen. Back-up plan was om mij dan weer volledig in de fitness te smijten. Probleem is dat ik veel te hard spar. Blessures zijn bijna altijd van tijdens het sparren. Het begint altijd heel technisch en zacht, maar na ronde 3 wordt het best pittig. Vorige keer zonder scheenbescherming, dat is er een beetje om vragen. Maar 't is zo leuk.

Ik hou van het gevoel 'banged up' te zijn na een goed gevecht. Je weet wel, overal pijn maar na een dag of 3 is dat verdwenen. Ik hoop dat ik dat nog lang kan blijven ervaren.

Dat geeft courage. Ik dacht dat ik binnen hier en 2 jaar de kickboks ging mogen stoppen. Back-up plan was om mij dan weer volledig in de fitness te smijten. Probleem is dat ik veel te hard spar. Blessures zijn bijna altijd van tijdens het sparren. Het begint altijd heel technisch en zacht, maar na ronde 3 wordt het best pittig. Vorige keer zonder scheenbescherming, dat is er een beetje om vragen. Maar 't is zo leuk.

Ik hou van het gevoel 'banged up' te zijn na een goed gevecht. Je weet wel, overal pijn maar na een dag of 3 is dat verdwenen. Ik hoop dat ik dat nog lang kan blijven ervaren.
Awel, veel sparren is er eigenlijk niet bij hier, 't is meer zakwerk dat ik doe.
Dus eigenlijk zijt gij de Sean Strickland van de lage landen.

Bedoelde het sparren, die doet ook nie liever dan sparren.
Ah, my bad. Ja, Strickland heel z'n trainingskamp bestaat vooral uit continu sparren. Ik dacht eerder dat je doelde op het feit dat hij tegenstanders tijdens het sparren wel eens K.O. slaat of wat brutaal te werk durft gaan.

Terug
Bovenaan