Hoe oud ben jij?

In welk jaar ben jij geboren?

• 2007-2011

Stemmen: 4 0,6%
  • 2002-2006

Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

Stemmen: 17 2,6%
  • 1992-1996

Stemmen: 98 15,2%
  • 1987-1991

Stemmen: 260 40,4%
  • 1982-1986

Stemmen: 151 23,5%
  • 1977-1981

Stemmen: 64 10,0%
  • 1972-1976

Stemmen: 27 4,2%
  • 1967-1971

Stemmen: 12 1,9%
  • 1962-1966

Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

Stemmen: 4 0,6%

• Totaal aantal stemmers
    643
Effectief: 37
Mentaal: 12
Fysiek: 89
Hallo mezelf

Ik vraag me nog altijd of waarom ze me hier op het werk houden want ik kan het niet laten om foute grapjes te maken. Iets wat niet altijd even done is in onze werkcultuur. Het is sterker dan mezelf.

Fysiek voel ik me een wrak en ik heb dan nog een kleine die goed doorslaapt. Maar 1 nachtje met 3u slaaptekort en mijn week is om zeep.
En sedert een jaar mag ik tussen 2 en 4u opstaan om naar het toilet te gaan, om dan niet meer te kunnen slapen. Aftellen naar het eerste prostaatonderzoek dus.

Effectief : 36
Mentaal : 15
Fysiek : 50 ofzo

Momenteel is het gewoon werken, thuis gaan, eten, TV, slapen, rinse and repeat.
Vrije dagen zitten dan vol met taakjes die ik op werkdagen niet kan waardoor je vrije dag al opeens richting 18u zit en je mentaal of fysiek weinig tot geen "rust" hebt gekregen op die dag.

Mentaal gebruik ik teveel memes of e-words voor mijn leeftijd en qua kledingmaat loop ik rond als iemand van 15 of 16, pakken en hemden en geklede schoenen zijn niet aan mij besteed.

Verder wou ik dat ik nog steeds, zoals op 15, elke zaterdag wel te vinden was in een Cafe of evenement maar lang en gekende vrienden zijn met de noorderzon verdwenen door verhuizingen of te druk familie leven of dergelijke.
Andere vrienden die ik , tot voor de zomer, bijna dagelijks wel eens hoorde en 2-3x per week zag zijn ook in radiostilte gegaan en ik vertik het dan om weer als 1ste contact te leggen.
Alleen op Cafe gaan heb ik geen zin in want tafeltjes zitten vaak per 2-3-4 en dan ga je daar ergens alleen tussen hangen, voelt altijd awkward.

Fysiek is het eigenlijk allemaal nog zo erg niet, zwakke onderrug al een jaar of 10 maar niet problematisch, en verder zie ik gene steekt zonder lenzen of bril maar dat is al 20 jaar zo.
Verder ook al half grijs of toch zeker voor 30% al zal het niet geholpen hebben van de laatste 6-7 jaar enorm dingen te overthinken of gestrest te zijn op het werk.

1987. Eighties!

En hier zijn ook al mensen aanwezig van 2007-2011. Damn. Dat is wel confronterend hoe het allemaal opschuift en ik stilaan tot een oudere generatie begin te horen. Het lijkt soms wel of mijn studentenjaren nog maar pas gedaan zijn, maar dat is helaas alweer 12 jaar geleden. Toen zat ik al in de meatgrinder die beter gekend zat als de jobmarkt.

Een goeie maat van mij is naar een optreden van K3 geweest en ik vroeg hem hoe het was.

...

Die gaat duidelijk voor de fantastische muziek :p

On-topic: 42, ik ben wel verrast dat ik daarmee bij de oudste 20% van de voters zit, precies toch een jonger publiek op BG dan ik dacht.

Goeie plaat dat! Lang geleden dat ik die nog eens gedraaid heb.
/muziek

Ik dacht dat ik - sinds een paar maanden - tot de grootste groep behoorde, maar nu het is veranderd naar geboortejaar is het ineens weer niet meer. :unsure:
372.png

Word binnenkort 30.

Vollebak nog aan het opbouwen, maar alle major dingen zijn wel gestart dus het is duidelijk waar het naar toe gaat.

Kinderen (3e onderweg), huis met verbouwing gaande die het tot zijn finale grootte brengt, en carriere ook wel oke met een klein teampje en veel gezag/zeggenschap. Voor dat laatste niet perse grote ambities, maar verder doen op het pad waar ik op zit.

Zeker tevreden al is het op dit moment net iets te stressy (vooral door alle onzekerheden van de verbouwing), maar dat is normaal van korte duur. Binnen een maand is het zwaarste achter de rug.

Zoals ik het dan zie is het nog een paar jaar opbouwen en dan goed sparen en coasten door de kindertijd tot ons 45-50e :p.
Tenzij het leven iets anders in petto heeft natuurlijk. Wat erna heb ik ook nog geen zicht op, maar 20 jaar vooruit plannen is nu ook niet zo nuttig.

En hier zijn ook al mensen aanwezig van 2007-2011. Damn. Dat is wel confronterend hoe het allemaal opschuift en ik stilaan tot een oudere generatie begin te horen. Het lijkt soms wel of mijn studentenjaren nog maar pas gedaan zijn, maar dat is helaas alweer 12 jaar geleden. Toen zat ik al in de meatgrinder die beter gekend zat als de jobmarkt.
De poll toont eigenlijk ook wel aan dat BG geen nieuw volk aantrekt. Als het zo doorgaat worden we het nieuwe seniorennet. Kunnen dan misschien nog een namechange doen naar assistedgaming

De poll toont eigenlijk ook wel aan dat BG geen nieuw volk aantrekt. Als het zo doorgaat worden we het nieuwe seniorennet. Kunnen dan misschien nog een namechange doen naar assistedgaming
Kunnen we de topics ook aanpassen:

Het NMBS topic - Het rollator topic
Wat is uw brutoloon - Hoeveel pensioen trek je?
Je glimlach van vandaag - Wat ben je vandaag vergeten? (met het minste posts ooit)
Het USA topic - Het Benidorm topic
Huwelijksfeest - Begrafenissen
Comfortabele sneakers - Waterdichte pampers
Heb je een lief topic - Het verpleegsterkes topic
Is sociale media de ondergang van de maatschappij - Jongeren: de ondergang van de maatschappij!

En 'Waar ben je nostalgisch naar' wordt waarschijnlijk het meest bekeken topic ooit.

als ge van 1987 zijt, hebt ge de eighties niet bewust mee gemakt, snotneus!
allez, van al die punk en new wave dinges heb ik (van '82) thuis ook niks mee gepikt in die tijd hoor, mijn vader hield van kleinkunst en Nana Mouskouri
Punk en new wave en heavy metal en black metal in de eighties had ik toch ook graag meegepikt als tiener. Of Jazz Bilzen, maar dan moet ik al eerder teruggaan in de tijd. Geen idee of rock 'n roll echt een ding was hier in de jaren '50, want dan zou ik nog verder terug willen gaan. Of de roaring twenties ... of nog eerder. De Vlaamse Polyfonie, maar dan moet ik al teruggaan naar de 14de eeuw en het op een of ander manier zien uit te zingen tot ca. 1630. :unsure:

Terug
Bovenaan