Nope, hiere nog eneBen ik de enige 50-plusser hier, of ben ik de enige wiens artritis nog niet zo ver gevorderd is, dat ik mijn stem nog kan uitbrengen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, hiere nog eneBen ik de enige 50-plusser hier, of ben ik de enige wiens artritis nog niet zo ver gevorderd is, dat ik mijn stem nog kan uitbrengen?

en hier nog een 50+-gerNope, hiere nog ene![]()
ondertussen zis de groep van 40-44 niet meer in de meerderheid hoorEen golf van opluchting toen ik daarnet klikte en bij de absolute meerderheid (van 4 stemmen totaal) bleek te horen![]()

Ik ben voorlopig nog een dertiger!ondertussen zis de groep van 40-44 niet meer in de meerderheid hoor![]()

En dan nog bompa - ization als Nick hebbenBen ik de enige 50-plusser hier, of ben ik de enige wiens artritis nog niet zo ver gevorderd is, dat ik mijn stem nog kan uitbrengen?

Er is niks mis met een cougar te zijnIk ben voorlopig nog een dertiger!![]()

Ben ik dat dan nog wel op een dag dat je je 70 voelt? Of ben ik dan jouw "jonge Blomme"?Er is niks mis met een cougar te zijn![]()

Geen nood, ik voel me ook vaak 65.Ben ik dat dan nog wel op een dag dat je je 70 voelt? Of ben ik dan jouw "jonge Blomme"?![]()
Als ge u dan nog gedraagt als ne gepensioneerde is het al helemaal een aantrekkelijk pakket...Geen nood, ik voel me ook vaak 65.

Het zal er niet meer op verbeterenSinds enkele dagen 43Het begint erg te worden.

Ik ook nog niet, Anders had ik Hate al een paar subtiele nudes gestuurd (waarschijnlijk met 7 miljoen filters eroverheen gesmeten) denk ik?41
Maar mentaal voel ik me nog een frisse dertiger. Fysiek zo eerder een late vijftiger...
wie van de oude knarren heeft al een midlifecrisis achter de rug? En hoe was dat? Ik denk dat ik ze nog niet meegemaakt heb.