Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

• 1

• 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• Meer dan 1 keer per dag

• Minder dan 1 keer per week

• Nooit

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ook classic op de schoolbanken ja. Hup op elkaars been of als t kon (en mocht natuurlijk no Weinstein vibes :unsure: ) in elkaars broek onder de schoolbank. Ge moet fluiten als ik moet stoppen he.

Dju nu kan ik toch wel niet fluiten zeker :D .

Waarna ge automatisch wel al is ne leerkracht had die het doorhad en liet passeren en nen andere arevee laat x gerust of x laat arevee gerust waarop de andere heel verontwaardigd ja laat mij is gerust seg.

Oh the times... .

PS: Ik kan wel fluiten ze maar sssst.
Ik hoop zo dat gij niet in een jongensschool zat :wtf:

Gelukkig kan jij nog wa zever verdragen ander maar triestig hier ,
Mensen tonen hier maar een klein stukje van zichzelf hè, er zijn er hier veel m/v waar ik met plezier eens een terrasje zou doen om te ontdekken wat echt is en wat ik compleet verkeerd geïnterpreteerd heb op dit forum.

Zoals een @nestorius bvb. Ben er nog steeds niet aan uit of ik 'm nu wel of niet kan appreciëren 🤣.

Klasgenoten histories heb ik niet (of heb ik verdrongen :)) maar binnen mijn relatie is masturbatie wel een geweldige bron van humor/spanning. Mekaar wat uitdagen en zo. Bvb. in de (grote) jacuzzi van een sauna zitten en mijn vriendin uitdagen dat ze daar klaarkomt terwijl ik gewoon tegenover haar zit (dus haar niet aanraak) met andere saunabezoekers die daar passeren... Is lachen en ook een mega turn-on.

Mensen tonen hier maar een klein stukje van zichzelf hè, er zijn er hier veel m/v waar ik met plezier eens een terrasje zou doen om te ontdekken wat echt is en wat ik compleet verkeerd geïnterpreteerd heb op dit forum.

Zoals een @nestorius bvb. Ben er nog steeds niet aan uit of ik 'm nu wel of niet kan appreciëren 🤣.
Het ene moment is hij grappig en het andere moment zou je hem de nek kunnen omwringen maar je kan er precies ook niet boos op blijven.

Hij brengt rare gevoelens los in een mens.

Volgende topic op BG: "Hoe was jouw eerste keer?"
Eerlijk? T'was echt een drama.

Ik had nog nooit zo ne harde stijve piemel gehad, ik stond echt héél geil en ik had er echt zin in! Het ging gebeuren! T'was op mijn eigen kamer, beiden volledig naakt uitgezonderd die belachelijke groene sokken die we aan hadden :biglaugh:, maar ik begin ineens na te denken, ik werd plots onzeker (ga ik het wel goed doen?) en ik had ineens véél zenuwen. Plots gene stijve meer, echt zo slap als een vod. Maar echt megaslap! Ik en haar hebben allebei verwoede pogingen gedaan. Een uur nog liggen proberen: Rien de kloot dus. En dan dat typische zinneke: Zie je mij dan niet graag? Anders lukt dat toch? Zucht* :unsure:

Ik kan er nu wel mee lachen :tongue: , maar ik ben daar toen toch even niet goed van geweest.

Ja deze post is zéér serieus, t'is de eerste keer dat ik dit toegeef en dan nog anoniem op een forum. Ik ben er niet beschaamd over maar toch ligt dit een beetje gevoelig om dat als man te moeten toegeven

:nono:niet veralgemenen! :nono:
sig-4223418.But-why.jpg

(Foto van poes dus we blijven op thema. Kwestie dat ik niet in slow chat vlieg)

Terug
Bovenaan