Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

• 1

• 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• Meer dan 1 keer per dag

• Minder dan 1 keer per week

• Nooit

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Kan er iemand een vergelijking maken tussen de stemmen hier en de "hoeveel heb je seks" poll? Ik vraag me af of er een omgekeerde correlerende trend te zien is :unsure:.

Eerlijk? T'was echt een drama.

Ik had nog nooit zo ne harde stijve piemel gehad, ik stond echt héél geil en ik had er echt zin in! Het ging gebeuren! T'was op mijn eigen kamer, beiden volledig naakt uitgezonderd die belachelijke groene sokken die we aan hadden :biglaugh:, maar ik begin ineens na te denken, ik werd plots onzeker (ga ik het wel goed doen?) en ik had ineens véél zenuwen. Plots gene stijve meer, echt zo slap als een vod. Maar echt megaslap! Ik en haar hebben allebei verwoede pogingen gedaan. Een uur nog liggen proberen: Rien de kloot dus. En dan dat typische zinneke: Zie je mij dan niet graag? Anders lukt dat toch? Zucht* :unsure:

Ik kan er nu wel mee lachen :tongue: , maar ik ben daar toen toch even niet goed van geweest.

Ja deze post is zéér serieus, t'is de eerste keer dat ik dit toegeef en dan nog anoniem op een forum. Ik ben er niet beschaamd over maar toch ligt dit een beetje gevoelig om dat als man te moeten toegeven
Ge hebt niks gepresteerd, dus dit was uw 0e keer. Maw uw eerste keer was helemaal niet zo erg (y)

(allez tenzij ge nu weer met een schaamtelijk verhaal komt, dan kan ik u niet meer helpen)

Dit topic heeft me wakker geschud…
Ik had dus 1 of meerdere keren per dag aangeduid.
Nu al 2 dagen niks noppes meer gedaan!
Ben dus aant afkicken 😁

Momenteel niet. Omdat ik aan het daten ben met iemand met een behoorlijk grote appetijt in mij (ik heb al veel hoeken van slaapkamers gezien de laatste tijd :crazy:), en omdat “the real stuff” toch altijd beter is dan “kaas uit het vuistje”.

Daarvoor ook maar zelden, omdat stress en besognes bij mij zeer snel een impact hebben op het libido en de goesting. Da’s het eerste wat sneuvelt als ik wat onder druk sta.

Momenteel niet. Omdat ik aan het daten ben met iemand met een behoorlijk grote appetijt in mij (ik heb al veel hoeken van slaapkamers gezien de laatste tijd :crazy:), en omdat “the real stuff” toch altijd beter is dan “kaas uit het vuistje”.

Daarvoor ook maar zelden, omdat stress en besognes bij mij zeer snel een impact hebben op het libido en de goesting. Da’s het eerste wat sneuvelt als ik wat onder druk sta.
Bij mij altijd het omgekeerde geweest. Hoe meer stress, hoe meer behoefte ik er aan heb (waarschijnlijk door het ontspannende effect achteraf). Ah die examenperiodes vroeger.. :unsure:

Het doen doet ook zin krijgen in meer (idem met seks). De dag erna heb ik ook altijd terug zin. Als ik het een dag of 3 niet doe, dan is het precies uit mijn systeem en zou ik het (makkelijk) nog veel langer kunnen volhouden.

Er is dus iets positiefs na Mrs fingers!

Terug
Bovenaan