Wtf, wat is er mis met gewoon zeggen dat je geen zin hebt?
Die ligt duidelijk onder de sloef

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf, wat is er mis met gewoon zeggen dat je geen zin hebt?

.We hebben hier beide veel zin in seks (mijn vriendin meer als ik), dus we komen makkelijk aan 4-5 keer per week. Eigenlijk enkel niet als we echt moe zijn of we weten dat de tijd te kort is. Maar opzich kan dat altijd, gebeurd ook midden van de nacht, als 1 van de 2 niet kan slapen...
Enige spelbreker zijn haar maandstonden, en die duren nu ze de pil nietmeer neemt (sterilisatie) soms ellendig lang. Dan is het enkel oraal, maar na 3 dagen heb ik dat ook wel gezien.
Ik heb ooit eens gedroomd dat ze een fabriek op mijne buik aan het bouwen waren.Die van mij wilt niet betast worden in haar slaap.
Ik heb haar is gezegd, ge moogt me altijd wakker pijpen. Op een moment doet ze dat effectief en ik wordt zo lastig wakker dat ze gestopt is en het nooit meer wilt doen wanneer ik slaap.
Doe je der oraal als ze ongesteld is?
.Denk je dat andersom niet de meest logische gedachte is....
Ik doe niks bij haar als ze ongesteld is.
Swinger4lifeGaat Joke over hem heen als zijn vriendin ongesteld is? Ik kan niet volgen.
Denk niet dat dat 100% legaal is.. ( behalve als je vooraf zou gezegd hebben van dat te doen uiteraard)Alsof een 'slapende' partner een geile partner kan tegenhouden.
Mijn man vindt zo'n momenten het leukst van al. Dan blijft die knijpen, wrijven, strelen, buttmassage geven etc en ik vind dat heel ontspannend allemaal.
Ipv wakker te worden geraak ik verder in een diepe coma.
Maar als ik écht moe bent en in een diepe slaap dan merkt hij het vanzelf wel en dan stopt hij meteen.
Andersom ook, als ik merk dat hij écht slaapt dan stop ik en ga ik ook slapen.
Volgens mij merkt je partner wel of je echt slaapt of niet dus dat 'trucje' werkt niet bij ons.![]()
Ik vind het wel prettig dat hij dat doet.Denk niet dat dat 100% legaal is.. ( behalve als je vooraf zou gezegd hebben van dat te doen uiteraard)

Sneeuwvlokjes zien hier vaak verkrachting in.Ik vind het wel prettig dat hij dat doet.
Wat is daar niet legaal aan?
Doe het ook bij hem.
Heeft niks met sneeuwvlokjes te maken is gewoon een risico dat je neemt.Sneeuwvlokjes zien hier vaak verkrachting in.
Soms zal dit inderdaad zo zijn, maar in een gezonde relatie weet je wat kan en niet en is dit geen probleem.
Over zo een zaken praat je op voorhand.Heeft niks met sneeuwvlokjes te maken is gewoon een risico dat je neemt.
Mij kan het allemaal niks schelen, vraag is wat een rechter zou zeggen.
Dat praten op voorhand is toch wat ik zei?Over zo een zaken praat je op voorhand.
Mijn vrouw nu wilt dit niet dus doe ik dit niet. Vorige vriendin wel, dus deden we beide dit soms.
Achja ieder zijn leven

Klopt mijn excuses.Dat praten op voorhand is toch wat ik zei?![]()
Heeft niks met sneeuwvlokjes te maken is gewoon een risico dat je neemt.
Mij kan het allemaal niks schelen, vraag is wat een rechter zou zeggen.